![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Tocmai ma uitam azi pe bimmerfest.ro la topicul Andreei legat de noua serie 5 din 2010 (link) si dintr-o data m-a trasnit: stiu de ce sunt asa oribile noile serii BMW! Nu au bare, dom-le! BARE! exact.
Ia sa va uitati mai bine. Si in fata si in spate au doar niste bucati imense din plastic, diforme, fara nici un aspect. Punctul central, de echilibru, al fetei/spatelui masinii, bara, a disparut. Parca sunt facute de unu' in casa, la repezeala, din fibra, unu care n-are nici talent si n-are nici "kef" sa lucreze, dar na'! doar n-o sa mearga cu masina asa, neterminata. Asa ca pleosc! doua bucatoaie de plastic si gata. Bleah! ![]() Ia sa puneti alaturi doua poze, una cu un E39 M5 de exemplu (pure perfection!) si alta cu E60/E61. Sau puteti incerca cu o poza din spate cu E46 si una din spate cu E90 (da' atentie sa nu confundati cu vreun Hyundai, ceva, bine? E90 am zis). Sau si mai bine regina E38 si balena E65. Este chiar durere faza asta ultima: E65 e atit de nasol, ca le-a displacut si lor. Eu bagat repede E66 in loc, un facelift mic, acolo, da' ce folos? Totul era pierdut deja... Din pacate, era designului BMW s-a terminat in anii '90. Suna cam melodramatic dar asta e. Cred ca pur si simplu erau prea reusite ca sa se mai poate imbunatati ceva. Si ginditi-va si la cel mai incredibil BMW, E31, 850csi, cel mai italian dintre BMW-uri, o bijuterie a designului, o masina de exceptie la momentul aparitiei, o masina neinteleasa pe toata durata vietii ei, un dinozaur in momentul de fata... Dar cred ca pina la urma o sa ne obisnuim (iar eu mai tirziu decit altii, dar am sa ma obisnuiesc si eu, ce sa fac). Stiti voi, e ca la melodiile alea idioate cu negri, lanturi de aur, gagici savuroase si Hummere. Sunt o porcarie, nu au nici o valoare (deh, au si americanii manelistii lor, chiar daca sunt negri). Cum auzi melodia iti vine sa fugi, dar asta e. O auzi la radio azi, o auzi miine, poimaine si apoi te trezesti ca o fredonezi chiar tu, dimineata, cind stai pe buda! Scuzati. ![]() Economia de piata, asta e viitorul, nu o mina de nostalgici cu E30urile in cap. Sa vindem cit mai mult, sa vindem cit mai mult. Nu conteaza cit e de bun produsul, cit de frumos, sa fie cit mai ieftin, sa se vinda. Nu imi dau seama insa cum sa incadreaza noile BMWuri. Bune sunt (cel putin motoarele, chiar evolueaza), oribile sunt, ieftine nici vorba dar se vind ... Bravo baieti. Gata, am aberat destul! Cei care apreciati designul cel nou va rog sa nu-mi sariti in cap, dar nici ceilalti (am postat aici ca n-am vrut sa stric pe bimmerfest topicu' fetei...). Si chiar asa: mai lucreaza Chris Bangle la BMW sau l-au dat afara? Cerseste cumva pe la colturile Munchenului? Daca-i asa, ACUMA ma urc in masina si ma duc in Germania sa-i fac o poza (si-l iau si pe xox, ca sa trecem si pe la muzeul BMW un pic, ce naiba...) ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Poate era in rodaj
![]() Si eu urasc design-ul noilor modele, dar sper si cred ca in 5-10 ani se va reaseza si va ajunge acolo unde trebuia sa fie de fapt in 2000-2003 daca nu era Bangle. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 02:55 AM |