![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Dupa cum stiti am luat o cutie de E34 524td. Am dat niste bani... multi putini. As fi scapat mai ieftin daca luam una de M20 dar nu stiu daca se potrivesc la prinderea pe bloc. Pareri? E vorba de Getrag 260, asa cum are si ursul 325 de exemplu.
Acum alta e nedumirirea mea. Sa pun timoneria de E28 sau pe cea de E34? Nu mi-au dat-o pe aia de E34 dar daca le-o cer mi-o dau. Ca s-o pun pe asta de la E28 trebuie sa dau doua filete pentru ca gaurile de prindere nu au si filet in cutia de E34. Am luat tarod deja ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Care saracii, cutiile de E28 524td? Da, sunt destul de rare. Recunosc, nici n-am cautat prea mult, dar m-am bucurat ca am gasit o cutie buna, probata pe masina (mai noua, adusa din Austria). Variante mai erau, una de urs de la powerbmw, dar era la 200 km de aici si nu ne-am sincronizat, cand vroiam sa merg s-o vad/iau nu putea el sa apara etc. As fi iesit putin mai ieftin cu a lui.
In fine, a "tziganit-o" pe asta sambata si putin duminica. Vineri seara am plecat, cu cutia in portbagaj, acasa. M-am apucat de lucru sambata la 2 PM si am iesit din rampa duminica la 2 dimineata, cu 4 suruburi ramase de pus pentru duminica pe lumina. Ce am facut: - dat jos cutia de pe masina - desfacut piulita din spate, ca sa scot flansa de pe ax. La E34 flansa e mai mare si nu s-ar fi potrivit cea de pe cutia "noua". Pe cutia veche piulita asta fusese batuta cu dalta. Probabil ca a mai incercat cineva s-o desfaca si pentru ca n-a reusit, a incercat sa cioparteazca piulita cu dalta. Initial credeam ca-i sudura, dar erau doar resturi de piulita ![]() - largit (la 8mm) si adancit gaurile pentru suportul timoneriei. Aici trebuia atentie ca sa nu ajung in cutie (chiar daca cele de E28 au gaura pana in cutie) pentru ca scapam span inauntru. Una mi-a scapat ![]() - dat filet M10. Am avut set de tarozi pentru trei treceri. - pus ulei in cutie - montat cutia cu tampoane, timonerie si toate cele. La final - surpriza: face zgomot chiar la rece. Ma uit la cutia din curte, era aia busita, deci nu le-am incurcat... Ma culc cu speranta ca n-am auzit bine, sau poate dupa o tura isi ia ulei pe unde-i trebuie si merge bine. Instr-adevar, dupa o tura parca zgomotul s-a atenuat. Acum am o zranganeala urata care vine cel mai probabil din zona ambreiajului, deci nu face subiectul topicului. Iar trebuie s-o demontez... Sunt foarte multumit de ea, acum la drum lung aud doua zgomote: in fata motorul, in spate esapamentul, nu mai e huruitul ala din cutie care acoperea totul. Si schimba mult mai bine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:19 PM |