![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Insiders Posts: 75 Joined: 17-January 06 From: bucharest Member No.: 157 ![]() |
am calculat raportul de compresie mai de mult si am folosit un utilitar de de pe un site (din pacate nu am link-ul acum dar promit o sa il caut din nou). stiu ca cu garnitura de 2.20 mi-a dat 8.48:1 parca si cu cat se mai strange (ajunge la 1.95 parca) da 8.5x rotunjit 8.6:1 (motorul stock are 8.8:1) Cat despre furtunul de retur a costat nici mai multe nici mai putin decat 30 ron, de este de fapt (sper ca ati recunoscut)este racord flexibil de gaze de 3/4
![]() ![]() ![]() P.S. daca cineva doreste pot aduce cam tot ce e in poza aia, mai multe detalii o sa postez la bazar ca ma bate Florin ![]() -------------------- E30 V8 twin turbo work in progress ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 03:13 PM |