![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cu ocazia ultimului drum in afara Bucurestiului am simtit pentru prima data la bmw efectul de fading al franelor. Dupa cateva franari de la viteza mai mare nu mai tinea bine frana, trebuia sa am rabdare cativa km pana se raceau franele si tineau din nou. Asa ca ma gandesc ca la primul schimb de placute sa schimb si discurile (care sunt destul de uzate) si sa pun unele mai bune (cu santuri cum sunt ale lui Florin83 cred ca sunt mai bune decat cele cu gaurele) si probabil sa trec si la lichid de frana dot 5.1, care rezista la temperaturi mult mai mari. Eventual lichidul de frana pot sa-l schimb mai devreme, ca sa vad si diferentele, sa stiu care e imbunatatirea de la lichid si care e de la discuri si placute noi.
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu am procedat in felul urmator cand am schimbat lichidul, acum o saptamana:
am avut toti etrierii jos(pentru ca am pus altii; am schimbat basculele si jambele), i-am scurs de lichid, am scurs instalatia, am suflat-o(cu gura la borcan), am montat toti etrierii, am umplut borcanul, si-am inceput sa aerisesc rotile incepand cu cea mai departata de pompa pana la cea mai apropiata. N-am folosit pompa la aerisire(n-a avut cine sa-mi faca pedala), dar pentru c-am avut lichid suficient, am lasat la fiecare roata(pe rand) aerisitorul deschis cu un furtun transparent indreptat in sus(ca sa vad bulele)infipt in el 1 minut dupa ce am observat ultima bula(risipa de lichid; as fi putut sa-l recuperez). Acum am frane beton. -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th October 2025 - 12:40 PM |