![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cu ocazia ultimului drum in afara Bucurestiului am simtit pentru prima data la bmw efectul de fading al franelor. Dupa cateva franari de la viteza mai mare nu mai tinea bine frana, trebuia sa am rabdare cativa km pana se raceau franele si tineau din nou. Asa ca ma gandesc ca la primul schimb de placute sa schimb si discurile (care sunt destul de uzate) si sa pun unele mai bune (cu santuri cum sunt ale lui Florin83 cred ca sunt mai bune decat cele cu gaurele) si probabil sa trec si la lichid de frana dot 5.1, care rezista la temperaturi mult mai mari. Eventual lichidul de frana pot sa-l schimb mai devreme, ca sa vad si diferentele, sa stiu care e imbunatatirea de la lichid si care e de la discuri si placute noi.
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
am fost la Vtm in weekend si dupa ultimele discutii cu Eugen Ionescu mi-a recomandat ca placute Ferrodo sau Ferodo sunt mult mai eficiente decat ceea ce se gaseste pe piata,
Eu pe golf am Remsa fata/ spate si nu am simtit fadding decat de 2 ori si atunci cand nu aveam discurile pe spate probabil la voi este mai pronuntat ca sunt masinile mai grele discuri de frana iti recomand ATE Power Disc si Zimmerman Sport Disc , dar toate acestea au pretul pe masura -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 12:02 PM |