![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cu ocazia ultimului drum in afara Bucurestiului am simtit pentru prima data la bmw efectul de fading al franelor. Dupa cateva franari de la viteza mai mare nu mai tinea bine frana, trebuia sa am rabdare cativa km pana se raceau franele si tineau din nou. Asa ca ma gandesc ca la primul schimb de placute sa schimb si discurile (care sunt destul de uzate) si sa pun unele mai bune (cu santuri cum sunt ale lui Florin83 cred ca sunt mai bune decat cele cu gaurele) si probabil sa trec si la lichid de frana dot 5.1, care rezista la temperaturi mult mai mari. Eventual lichidul de frana pot sa-l schimb mai devreme, ca sa vad si diferentele, sa stiu care e imbunatatirea de la lichid si care e de la discuri si placute noi.
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sunt sigur ca lichidul dot5.1 e perfect compatibil cu lichidul dot4.
Eu stiam ca se schimba fara a goli lichidul vechi, ca sa scoate din vas mai intai tot lichidul si apoi se completeaza cu noul lichid, apoi se incepe aerisirea cu roata dreapta spate (cea mai indepartata), apoi stanga spate, dreapta fata si stanga fata. Stiam ca se desface surubul de aerisire de la fiecare roata (pe rand, in ordinea de mai sus) si se apasa frana pana cand incepe sa iasa lichid de frana nou pe la aerisire. Si mai citisem ca se foloseste un furtun transparent care sa stea scufundat tot timpul in lichid de frana, astfel incat sa nu traga aer in instalatie. Si am inteles ca e nevoie de 2 persoane pentru asta (o persoana la roata si una sa apese pedala de frana dupa indicatiile celuilalt). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 07:37 AM |