![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dragii mei colegi de forum,
Chiar m-am saturat de incompetenti, am schimbat vreo 3 service-uri pana acum, si tot degeaba. Deci, aveam acel TREMURAT la relanti, de care nu scapam nice chip. Au identificat cei de la service cum ca ar scapa motorina si ar pierde presiune pe la un injector. Am cumparat saiba-injector de rigoare, si azi am schimbat-o. Face exact la fel, la fel de neregulat, adica cand mai tare, cand mai incet, cand deloc. Tremura in toata regula, si doar la relanti. Pentru a va face o idee, despre cat de tare tremura, imi danseaza uneori bateria, de 105 A, care e destul de grea, plus ca se simte si in volan si habitaclul masinii. Cauze precum: tampoane motor, sau mai stiu eu ce altceva, sunt elminate, totul sta foarte bine si fix si la locul lor. Deci am fost la 3 service-uri si nimic, nimeni nu a stiut despre ce e vorba. M-am saturat. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Ca sa nu fac un alt topic si sa incalc astfel regulile forumului, trebuie sa va spun ca mai am o problema, total diferita de cele de mai sus.
Deci, vitezometrul nu imi mai merge! Sau merge o periaoada de timp, si apoi moare din nou. Sau merge doar atunci cand accelerez. Interceptor spunea ca este o mufa la diferential, si ca poate toata buba e de acolo. Problema asta o am de ceva timp, jumatate de an, dar avand atatea probleme, asta mi s-a parut atat de mica, incat tine de capitolul fineturi. Aveti idee cum se poate rezolva? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 03:54 PM |