![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dragii mei colegi de forum,
Chiar m-am saturat de incompetenti, am schimbat vreo 3 service-uri pana acum, si tot degeaba. Deci, aveam acel TREMURAT la relanti, de care nu scapam nice chip. Au identificat cei de la service cum ca ar scapa motorina si ar pierde presiune pe la un injector. Am cumparat saiba-injector de rigoare, si azi am schimbat-o. Face exact la fel, la fel de neregulat, adica cand mai tare, cand mai incet, cand deloc. Tremura in toata regula, si doar la relanti. Pentru a va face o idee, despre cat de tare tremura, imi danseaza uneori bateria, de 105 A, care e destul de grea, plus ca se simte si in volan si habitaclul masinii. Cauze precum: tampoane motor, sau mai stiu eu ce altceva, sunt elminate, totul sta foarte bine si fix si la locul lor. Deci am fost la 3 service-uri si nimic, nimeni nu a stiut despre ce e vorba. M-am saturat. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
nu e vorba numai de pompa, ci si de injectoare; reteta este tararea pompei si duze noi la injectoare
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 03:52 PM |