![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
am butuci noi, skf, numai ca eu am masina cu abs, si astia sunt fara, si nici la abs n-as vrea sa renunt, si ai mei de pe masina sunt cam obositi; acum, dc nu reusesc sa-i vand sau sa-i schimb, ma gandesc sa iau la strung butucii noi, astfel incat sa le pot indeparta buza aia care opreste rulmentul, si sa depresez rulmentul, sa-l scot cu japca p-ala al meu de pe masina, adica sa-l distrug fara sa afectez butucul, si sa bag rulmentii noi; la astia fara abs, dc nu tai buza nu am cum sa-i depresez, pt ca buza aia e un fel de opritor, sau cel putin asa am observat; voi ce ziceti?
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
oki, o sa pun niste poze dup-amiaza...sau sa vad dc si cu ce ajung azi la intalnire sa va arat; deci ideea e ca in partea in care vine piulita se vede camasa exterioara a rulmentului, sau cel putin aia cred ca e, si in partea dinspre fuzeta are o buza, si se vede numai un picut din camasa
stie careva dc nu cumva butucul este camasa exterioara a aacestui rulment? a desfacut careva unul? nu i-am luat eu, mi i-a adus cineva d-afara...din pacate -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 03:09 AM |