![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
stau si ma gandesc, au inceput sa se faca motoare diesel din ce in ce mai performante, consumuri reduse, norme de poluare din ce in ce mai ridicate, ....
atunci.. de ce se mai fabrica motoare pe benzina???? de ce mai cumpara lumea masini cu motoare pe benzina??? de ce se mai gaseste benzina la pompe??? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Parerea mea e ca diesel si sportivitatea nu prea pot sta alaturi, oricat de mult si-ar mari dieselul performantele. Pentru ca in curse (cred ca) trebuie sa ai posibilitatea manevrarii masinii din acceleratie. Ori dieselul nu-l simti la fel ca pe-o benzina. El trage, trage si de-odata rupe aderenta si patineaza intr-o veselie. Nu e elastic. E ca un fel de masina americana, ca si aia tot pentru "torque" traiesc.
Oups, acum vad ca io's n-a pus problema masinilor de curse, ci a masinilor care se vand pe piata. nmg a explicat destul de bine. Sorin, nu prea-mi vine a crede ca X5 3.0i si 3.0d consuma la fel... poate doar in specificatiile producatorului... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Parerea mea e ca diesel si sportivitatea nu prea pot sta alaturi, oricat de mult si-ar mari dieselul performantele. Pentru ca in curse (cred ca) trebuie sa ai posibilitatea manevrarii masinii din acceleratie. Ori dieselul nu-l simti la fel ca pe-o benzina. El trage, trage si de-odata rupe aderenta si patineaza intr-o veselie. Nu e elastic. E ca un fel de masina americana, ca si aia tot pentru "torque" traiesc. Oups, acum vad ca io's n-a pus problema masinilor de curse, ci a masinilor care se vand pe piata. nmg a explicat destul de bine. Sorin, nu prea-mi vine a crede ca X5 3.0i si 3.0d consuma la fel... poate doar in specificatiile producatorului... avand in vedere ca audi merg cu v8 sau v10 TDI in cursele de anduranta si in campionatul nostru de raliuri exist un golf 3 care la aceasta etapa de vtm a iesit pe 2 sau 3 in clasa lui .... astia iti cam dau peste nas sincer iar cu x5-ul am un prieten care le-a avut pe amandoua motorizarile si nu a vazut in oras decat diferente de 2 maxim 3 litri -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
iar cu x5-ul am un prieten care le-a avut pe amandoua motorizarile si nu a vazut in oras decat diferente de 2 maxim 3 litri Acum cred ca tu nu te astepti ca diferentele sa fie de 50% or more. Cred ca un 10 - 20% max diferenta e limita. Dupa cum vezi, chiar exista o diferenta, chiar daca e de 2-3 l/100 ceea ce in timp se aduna la portofel. Iar pentru mersul in oras, nu cred ca e relevant exemplul pe care il dai, cu prietenul cu X5-ul. Traficul din oras e fluctuant si depinde de multi factori externi care variaza foarte mult in perioade foarte scurte: semafoare, aglomeratie, perioada anului, perioada zilei, stilul de mers, etc., etc. Sa fiu sincer, eu n-am reusit sa stabilesc la masina mea un consum si sa fiu in stare sa spun, dom'le a mea consuma 14% in oras. Si merg zilnic cu ea. Chiar ma intreb cum reusesc unii sa dea un consum pentru ale lor. Am incercat si cu rezervorul la gol si tot n-am reusit, daca intr-o zi dau de aglomeratie si stau 1/4 ore la semafor, se da peste cap tot. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 05:26 PM |