![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
stau si ma gandesc, au inceput sa se faca motoare diesel din ce in ce mai performante, consumuri reduse, norme de poluare din ce in ce mai ridicate, ....
atunci.. de ce se mai fabrica motoare pe benzina???? de ce mai cumpara lumea masini cu motoare pe benzina??? de ce se mai gaseste benzina la pompe??? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Stiu ca Audi face treaba buna cu tdi in cursele de anduranta, dar asta nu le face neaparat sportive. De fapt asta confirma oarecum definitia dieselului pe care o stim de ani de zile: fiabilitate. Un diesel se simte destul de bine in sarcina, fie ca trage vagoane dupa el sau la drum intins, fara schimbari de turatii, chiar daca il tii in 4000. Da-i multi cilindri, presiune in admisie si motorina si-o sa fuga de rupe pamantul. Dar asta mai mult in sensul ca poate atinge viteze mari pe care le sustine fara prea mari eforturi. Daca-l pui la "exercitii de gimnastica", cam gafaie. Dar tacticile de pilotaj se pot adapta.
Cu golf3-ul poate ca mi-ai dat peste nas ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th October 2025 - 03:38 PM |