![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
stau si ma gandesc, au inceput sa se faca motoare diesel din ce in ce mai performante, consumuri reduse, norme de poluare din ce in ce mai ridicate, ....
atunci.. de ce se mai fabrica motoare pe benzina???? de ce mai cumpara lumea masini cu motoare pe benzina??? de ce se mai gaseste benzina la pompe??? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Parerea mea e ca diesel si sportivitatea nu prea pot sta alaturi, oricat de mult si-ar mari dieselul performantele. Pentru ca in curse (cred ca) trebuie sa ai posibilitatea manevrarii masinii din acceleratie. Ori dieselul nu-l simti la fel ca pe-o benzina. El trage, trage si de-odata rupe aderenta si patineaza intr-o veselie. Nu e elastic. E ca un fel de masina americana, ca si aia tot pentru "torque" traiesc.
Oups, acum vad ca io's n-a pus problema masinilor de curse, ci a masinilor care se vand pe piata. nmg a explicat destul de bine. Sorin, nu prea-mi vine a crede ca X5 3.0i si 3.0d consuma la fel... poate doar in specificatiile producatorului... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th October 2025 - 03:37 PM |