IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Intrebare stupida ..., Cand n-ar omu' ce face ...
nmg
post Apr 16 2007, 06:17 AM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Am observat o chestie si ma tot framanta intrebarea de ce: dimineatza, nu stiu cum se face, motorul merge mult mai bine ! Si nu vorbesc de perioada cand merge cu 'socul' tras cand acest lucru e normal, ci de perioada cand motorul deja a atins temperatura normala de lucru. Merge mai rotund, suna si trage mai bine, se simte altfel si nu pricep de ce.

Nu pot sa spun ca in restul zilei merge rau dar parca e lipsit de vlaga si cu siguranta are alt feeling. Ma tot gandesc ca treaba asta are legatura cu temperatura aerului admis in motor si cu o umplere mai buna a cilindrilor dimineatza ... Voi ce parere aveti ?


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
nmg
post Apr 16 2007, 07:47 PM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Nu, nu este asa de mare diferenta incat sa ma apuc sa dau gauri in capota. Si oricum ar fi fost, nu as fi dat gauri, pur si simplu o priza de aer aditionala nu s-ar potrivi cu stilul masinii mele ...smile.gif

In ceea ce priveste temperatura uleiului aici pot spune ca uleiul lucreaza la temperaturi destul de mari, cel putin apropiate de temperatura lichidului de racire. De fapt, motorul se incalzeste asa cum trebuie de -abia cand uleiul ajunge la temperatura de lucru, nu numai antigelul. Iar personal, cred ca uleiul cald etanseaza mult mai bne decat uleiul rece, tocmai din cauza vascozitatii. Cald curge mai usor si intra in zonele inguste mult mai bine decat atunci cand este rece.

Ar mai fi o idee care acum mi-a venit in minte: s-ar putea ca reglajul amestecului de carburant sa nu fi fost facut cum trebuie. Mai precis, nea caisa de la service sa fi nu fi avut rabdare ca motorul sa se incalzeasca cum trebuie si a facut reglajul pentru o temperatura intermediara si atunci e clar de unde vine diferenta de care vorbesc ...


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 12:12 PM