![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am observat o chestie si ma tot framanta intrebarea de ce: dimineatza, nu stiu cum se face, motorul merge mult mai bine ! Si nu vorbesc de perioada cand merge cu 'socul' tras cand acest lucru e normal, ci de perioada cand motorul deja a atins temperatura normala de lucru. Merge mai rotund, suna si trage mai bine, se simte altfel si nu pricep de ce.
Nu pot sa spun ca in restul zilei merge rau dar parca e lipsit de vlaga si cu siguranta are alt feeling. Ma tot gandesc ca treaba asta are legatura cu temperatura aerului admis in motor si cu o umplere mai buna a cilindrilor dimineatza ... Voi ce parere aveti ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nu cred ca uleiul rece are vreo treaba. Eu am racitor de ulei la Audi 80, si uleiul e racit cu antigelul care iese cald din motor, nu cu antigel care vine mai rece de la radiator. Daca ar fi avut vreun rol uleiul mai rece presupun ca daca tot au facut racitor de ulei ar fi adus antigel mai rece de la radiator, nu cald din motor.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 12:12 PM |