![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Cum fac sa demontez si eu trapa sa-i pot schimba mecanismul care-o actioneaza(mi-a dat Florin unu' bun).
Mi-ar fi de mare folos niste poze cum mi-au pus jaffar si vlad cand am intrebat de bord(pe care l-am dat jos in 30min fara probleme dupa studierea materialului). Defapt ar fi buna orice idee. Din cate stiu, s-ar face in felul urmator: se deschide trapa de tot, se domonteaza sinele stanga-dreapta si se scoate trapa. Problema e ca la mine trapa nu se deschide decat pe pozitia aia de ridicat dintr-o parte si nu pot in nici un fel s-o deschid de tot. Ce sa fac? Sa tai capitonajul de pe trapa ca sa ajung la suruburile care prind trapa de cele doua sine? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (cristic) acum daca ai vazut principiul de functionare... ai putea sa-mi zici daca e posibila montarea unei trape (electrice/mecanice) pe o masina care nu avea prevazut asa ceva?
Teoretic, da. Ar fi totusi mult prea complicat. Nu numai ca ar trebui dublat plafonul si montate jgheaburi de scurgere a apei, dar gandeste-te ca e destul de greu sa montezi si sa reglezi un sistem din asta pe o masina prevazuta din fabrica, cu el... Daca vrei trapa pe-a ta, iti trebuie un alt plafon de urs si-un tinichigiu bun ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
Teoretic, da. Ar fi totusi mult prea complicat. Nu numai ca ar trebui dublat plafonul si montate jgheaburi de scurgere a apei, dar gandeste-te ca e destul de greu sa montezi si sa reglezi un sistem din asta pe o masina prevazuta din fabrica, cu el... Daca vrei trapa pe-a ta, iti trebuie un alt plafon de urs si-un tinichigiu bun ![]() la e46 si din ce am inteles si la e36 plafonul este o bucata separata si ea este prinsa in nituri se perforeaza niturile scos plafonul vechi montat cel nou, nu mai gasesc pagina era un topic pe un forum american DIY sa iti schimbi plafonul la m3 cu cel de carbon de la CSL ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:29 PM |