![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Cum fac sa demontez si eu trapa sa-i pot schimba mecanismul care-o actioneaza(mi-a dat Florin unu' bun).
Mi-ar fi de mare folos niste poze cum mi-au pus jaffar si vlad cand am intrebat de bord(pe care l-am dat jos in 30min fara probleme dupa studierea materialului). Defapt ar fi buna orice idee. Din cate stiu, s-ar face in felul urmator: se deschide trapa de tot, se domonteaza sinele stanga-dreapta si se scoate trapa. Problema e ca la mine trapa nu se deschide decat pe pozitia aia de ridicat dintr-o parte si nu pot in nici un fel s-o deschid de tot. Ce sa fac? Sa tai capitonajul de pe trapa ca sa ajung la suruburile care prind trapa de cele doua sine? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Ieri m-am apucat si eu sa schimb una din "patinele" mecanismului de la trapa. A durrat de la ora 11 pana pe la 17:30 si asta deoarece dupa ce eram aproape de final cu montajul mi-am dat seama ca uitasem deflectorul acela mic ce se ridica atunci cand trapa culiseaza spre spate.
Multumesc mult de informatiile postate aici. Mi-au fost de mare ajutor. Ce pot sa spun este ca nu mi-a luat decat vreo 5 minute sa sincronizez pastilele. Ce a durat mai mult a fost reglarea trapei cu ajutorul celor 6 suruburi de prindere. Gaurile din "urechile" trapei nu sunt rotunde, ci alungite, implicit e o adevarata distractie sa incerci sa le reglezi pe toate 6. Multumesc inca o data. -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 10:56 AM |