![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am inceput sa aud niste zgomote si nu stiu daca sunt normale sau nu. Am inceput sa le aud pentru ca m-am obisnuit cu masina, ele se aud de la inceput probabil.
Primul, cand decuplez si cuplez ambreiajul, mi se pare ca se aude prea tare. O fi normal sau nu? Al doilea cred ca e undeva la cardan sau diferential, se aude cel mai bine in treapta a doua cand la viteze ceva mai mari ridic piciorul de pe acceleratie si intra in frana de motor. Poate la o intalnire viitoare cineva cu urechea mai formata la diverse zgomote se plimba cu mine in masina si asculta aceste zgomote sa-mi spuna daca sunt normale sau nu, si daca nu sa-mi spuna de la ce sunt. Ma gandesc ca poate nu am suficient lichid in diferential, cine stie... Si cu ambreiajul n-am probleme, merge foarte bine, dar parca se aude prea tare acel zgomot, sa nu fie ceva in neregula. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Primul, cand decuplez si cuplez ambreiajul, mi se pare ca se aude prea tare. O fi normal sau nu? Cum adica cand cuplezi ? Al doilea cred ca e undeva la cardan sau diferential, se aude cel mai bine in treapta a doua cand la viteze ceva mai mari ridic piciorul de pe acceleratie si intra in frana de motor. Cum se aude, ca un fel de busitura infundata sau mai metalic ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cum adica cand cuplezi ? Cum se aude, ca un fel de busitura infundata sau mai metalic ? Cand apas pedala de ambreiaj (in treapta 1) si cand ridic piciorul (dupa ce am schimbat in treapta a 2-a), de obicei atunci se aude. Se aude cam ca o busitura infundata, cum ai zis mai sus. Zgomotul care se aude presupun ca despre cel de la cardan te referi, seama un pic cu cel care se aude la tractoare cand merg cu viteza si turatie ridicata si ridica piciorul de pe acceleratie (daca stii acel zgomot - eu am crescut la tara si il stiu). Nu mi se pare un zgomot metalic. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Cand apas pedala de ambreiaj (in treapta 1) si cand ridic piciorul (dupa ce am schimbat in treapta a 2-a), de obicei atunci se aude. Se aude cam ca o busitura infundata, cum ai zis mai sus. Zgomotul care se aude presupun ca despre cel de la cardan te referi, seama un pic cu cel care se aude la tractoare cand merg cu viteza si turatie ridicata si ridica piciorul de pe acceleratie (daca stii acel zgomot - eu am crescut la tara si il stiu). Nu mi se pare un zgomot metalic. Sigur ca le stiu, zgomotele (de tractor) la care faci referire sunt de la diferential - coroana cu pinionul de atac. La un moment dat chiar reparam tractoare ... Ce vremuri, dom'le, ce vremuri ... ![]() Acum, ca sa revin, zgomotul ala de se aude cam ca o busitura infundata de regula apare din cauza unor suporti/tampoane slabite sau rupte, de obicei la cutie sau mai rar la motor. In primele trepte de viteza, sarcina aplicata pe ambreiaj e mare si din aceasta cauza apar solicitari mari in suportii motorului, si implicit in cei ai cutiei de viteze. Daca mai tineti minte efectul de decolare al Daciilor la demaraje ... ![]() In ceea ce priveste celelalte zgomote ... ar trebui sa faci o verificare vizuala la tot ce e piesa in miscare sau articulata pornind de la cutie si pana la roti. Chestia cu ascultatul e buna si ea dar nu iti ofera decat informatii partiale si de obicei tot trebuie sa te tavalesti sa afli adevarata cauza ... Si in afara de asta, trebuie sa tii cont ca zgomotele se transmit cu usurinta prin sasiu, si nu intotdeauna buba e unde se aude bataia. Parerea mea. ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:01 AM |