![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare.Sper ca am postat unde trebuie. De curand am luat un ursulet si are cateva probleme. S-ar putea sa aiba mai multe,dar deocamdata astea le-am gasit
![]() Este un 1.8 de 90cp , din 1985, 2 usi. Probleme: scot bujiile sa vad si eu cum sunt (negre, asta inseamna ca ,consuma benzina nu? ) ca sa le schimb. la bujia 4 (cea de langa parbriz, ca mereu incurc numerotarea) filetul de pe chilasa sficuit ![]() Alta problema, cand incetinesc , de pe la 20km/h , nu neaparat cand pun frana , se aude ceva pe spate , un fel de bataie, pac , pac , pac , care scade usor , pana se opreste masina. Cand plec de pe loc , dupa 30-40km/h incepe sa vibreze toata masina rau , nu am incercat sa merg mai mult de 60-70 la ora ca face urat .. Radiatorul pierdea apa printr-o gaura mica , am luat un tratament de radiator , si vad ca s-a oprit din curs, adica nu se mai vede pe el apa. Gaura era undeva pe mijlocul lui si se vedea pe unde pierde. Am mai facut mici chestii pe la ea. Contact frana stricat, l-am schimbat, si acum am stop pe frana ![]() ![]() Pe geamurile spate laterale , aveam o folie transparenta , am dat-o jos cu greu ca era matuita. oare asa aveau geamurile din fabrica ? Creste temperatura la apa, adica aproape la prima linie dupa jumatate. termostat blocat ? Sudat traseul de evacuare pe ici pe colo , ca fasaia sa naiba si era enervant ![]() Nu ma pricep prea bine , mai ales la motoare, dar imi face placere sa lucrez la masina. Mi-a placut ursuletul la nebunie de mic copil , de cand am vazut-o,si abia acum am reusit sa imi iau unul. Sper sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ceva sa fac si eu masina , sau macar poate sa ma ajute cineva care se pricepe ![]() Bafta tuturor ,si Hristos a inviat ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca nu-i nevoie sa schimbi chiiulasa pentru a trece la injectie. Admisia cu rampa de injectoare e suficienta... +senzori etc
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 03:41 PM |