![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare.Sper ca am postat unde trebuie. De curand am luat un ursulet si are cateva probleme. S-ar putea sa aiba mai multe,dar deocamdata astea le-am gasit
![]() Este un 1.8 de 90cp , din 1985, 2 usi. Probleme: scot bujiile sa vad si eu cum sunt (negre, asta inseamna ca ,consuma benzina nu? ) ca sa le schimb. la bujia 4 (cea de langa parbriz, ca mereu incurc numerotarea) filetul de pe chilasa sficuit ![]() Alta problema, cand incetinesc , de pe la 20km/h , nu neaparat cand pun frana , se aude ceva pe spate , un fel de bataie, pac , pac , pac , care scade usor , pana se opreste masina. Cand plec de pe loc , dupa 30-40km/h incepe sa vibreze toata masina rau , nu am incercat sa merg mai mult de 60-70 la ora ca face urat .. Radiatorul pierdea apa printr-o gaura mica , am luat un tratament de radiator , si vad ca s-a oprit din curs, adica nu se mai vede pe el apa. Gaura era undeva pe mijlocul lui si se vedea pe unde pierde. Am mai facut mici chestii pe la ea. Contact frana stricat, l-am schimbat, si acum am stop pe frana ![]() ![]() Pe geamurile spate laterale , aveam o folie transparenta , am dat-o jos cu greu ca era matuita. oare asa aveau geamurile din fabrica ? Creste temperatura la apa, adica aproape la prima linie dupa jumatate. termostat blocat ? Sudat traseul de evacuare pe ici pe colo , ca fasaia sa naiba si era enervant ![]() Nu ma pricep prea bine , mai ales la motoare, dar imi face placere sa lucrez la masina. Mi-a placut ursuletul la nebunie de mic copil , de cand am vazut-o,si abia acum am reusit sa imi iau unul. Sper sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ceva sa fac si eu masina , sau macar poate sa ma ajute cineva care se pricepe ![]() Bafta tuturor ,si Hristos a inviat ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
apa creste la semafor sau pe loc. in mers sta normal la jumatate. problema cu incalzirea o avea si inainte de praful magic.
unghiul pe fata este varza . am rotile asa " \ / " vizibil ![]() Despre vibratii , si bataie la viteza mica: am ridicat-o si de spate , si am bagat in viteza 1 , si am lasat-o sa mearga. M-am uitat pe dedesubt ,si am vazut ca prinderea de cutie a cardanului , parca este prins mai intr-o parte, si se invarte putin (cam mult) descentrat . si am impresia ca bate in scutul tobei la mijloc pe undeva. poate sa ma lamureasca cineva ? pls ? ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
apa creste la semafor sau pe loc. in mers sta normal la jumatate. problema cu incalzirea o avea si inainte de praful magic. Asta patesc si eu cu ix-ul. Am schimbat vascul cu unul nou dar face la fel. Vascul care era pe ea e super bun, nu era stricat si mai e si original ![]() ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 03:25 PM |