![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
la mine nu sa modificat mare lucru;
deci filtru kn reasezat ca am avut aceasi prob cu aerul cald. urmeaza sa vina jantele pe 17 sau 18 sapt asta se vor monta SERPALAI si anul viitor va aparea axa cu came MOTORSPORT. asta ca e prea putin 200 de cp din fabrica. la calculator nu pot sa umblu ca nu exista soft pt asa ceva eu sunt de acord ca poti sa pui orice motor dar nu mai ar avea farmecul de a fi original si maximum din acee masina.daca pui alt motor deja poti sa nu mai spui ca ai 520i.asa poti sa zici am 520 super tare si cu super modificari.si eu as fi putut sa pun direct alt motor dar......lipseste acel ceva care il are masina .e ca si cum ai pune silicoane la o femeie dupa ce ai avut o fara .te atrage dar nu mai este ea. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
INTERCEPTOR, prin restaurarea pe care o faci esti probabil unic in Romania. Nu cred ca mai este altcineva in tara care sa detina un E3 intr-o stare atat de buna - si cu atat mai mult trebuie remacat efortul pe care il faci, in conditiile in care, probabil, bugetul este strans.
Tocmai de aceea cred ca este bine sa incerci sa pastrezi cat mai mult din "look"-ul original al masinii. Sunt de acord ca rotile acelea pe 18" asigura o foarte buna legatura cu solul. Dar arata mult prea modern, fata de restul masinii. Pur si simplu constrasteaza izbitor si ii strica din armonie si autenticitate. Parerea mea ar fi sa cauti in continuare un set de jante de la un BMW de generatie mai apropiata, din anii '70, cel mult '80. Evident, nu vor mai fi pe 18", vor fi probabil pe cel mult pe 15" sau 16" - dar cu un set de pneuri de calitate (sunt oferte bune la second hand) nu cred ca vei pierde foarte mult fata de rotile 235/45x18, respectiv 255/40x18 pe care le ai acum. Eu cred ca roti 215/60x15 sau 225/50x16, eventual chiar 225/55x16 ar oferi rezultate similare, tinand cont de greutatea relativ redusa a masinii, de vechimea conceptiei suspensiei si de puterea motorului (210 CP este o valoare excelenta pentru anii '70, dar totusi medie pentru prezent). Din vanzarea rotilor pe 18" sigur vei acoperi costul unor roti "clasice", ba poate chiar iti va ramane ceva in plus. Iar E3-ul va arata ca acum 30+ ani. Este doar o parere personala. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 11:27 PM |