IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> pb cheder parbriz, intra multa apa cand ploua
enucos
post Apr 3 2007, 05:29 PM
Post #1


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 254
Joined: 24-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 265
Car: E28
Engine: M20 2.0 125CP



cand am vopsit masina, acum cateva luni, cine a pus parbrizul l-a spart, nu a stiut sa-l puna, si l-am schimbat cam acum o luna, eu merg f rar cu masina asa ca doar de curand am descoperit problema cu chederul, cand a fost pus parea ok, dar nu are "inima" (sper ca zic bine) pusa, ma refer la rama aia cromata, si am vazut ca parbrizul a luat-o spre dreapta si acolo s-a mutat chederul si intra apa, am gasit torpedoul plin de apa :-s noroc ca nu aveam nimic important, doar o lampa dinaia care se baga in bricheta.
ce soluti as avea? mai am doar partea aia de jos din rama, si cateva bucati din alea laterale, dar sunt rupte, sa incerc sa le bag pe alea ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
nmg
post Apr 4 2007, 06:33 AM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Hai sa mai incerc odata poate iese mai clar. Operatia de montare a parbrizului cu sfoara nu se poate face decat la cele cu cheder.
Pe parbrizul nou se monteaza chederul cu tot cu 'inima', ornamente, colturi, etc. In despicatura chederului, se introduce o sfoara, ceva mai groasa, cam de 5-8 mm, avand grija sa fie bagata pana la fundul canalului chederului. Sfoara se pune pe toata lungimea chederului, avand grija ca cele 2 capete libere sa atarne in partea de jos a parbrizului in interiorul masinii. Parbrizul astfel preparat se aseaza pe pozitie, avand grija ca partea in care atarna cele 2 capete ale sforii sa fie cat mai bine asezata. O persoana sta inauntru si trage de cate un capat al firului iar alta sta afara si impinge parbrizul in pozitie pe masura de sfoara este trasa.

Sfoara, pe masura de este trasa, departeaza marginea de cauciuc a chederului peste rama de metal si astfel parbrizul se monteaza cu minim de efort. Practic intra aproape singur. Cum am spus in postul de mai sus,la mine operatia asta a durat o jumatate de ora cu tot cu demontatul celui vechi si adusul din depozit. Si am facut-o la o firma pe Colentina.

De asemenea, montarea se mai poate face si cu 'inima' pusa dupa montarea parbrizului cu chederul 'gol'. Se aseaza parbrizul in rama cu tot cu cheder si apoi se monteaza inima cu un fel de sarma rasucita in V, eu o stiu sub numele de 'iglitza'. Pentru operatia asta canalul 'inimii' trebuie uns cu ulei astfel incat iglitza sa poata aluneca bine iar inima sa fie tot din cauciuc. Nu stiu daca merge sa montezi astfel parbrize cum am eu, cu 'inima' metalica, sunt aproape sigur ca nu.

Sper ca a iesit mai clar de data asta smile.gif

PS. Sunt sigur ca daca cineva isi pune mintea si ambitia poate gasi si alte metode ... smile.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th August 2025 - 08:36 PM