![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
cand am vopsit masina, acum cateva luni, cine a pus parbrizul l-a spart, nu a stiut sa-l puna, si l-am schimbat cam acum o luna, eu merg f rar cu masina asa ca doar de curand am descoperit problema cu chederul, cand a fost pus parea ok, dar nu are "inima" (sper ca zic bine) pusa, ma refer la rama aia cromata, si am vazut ca parbrizul a luat-o spre dreapta si acolo s-a mutat chederul si intra apa, am gasit torpedoul plin de apa :-s noroc ca nu aveam nimic important, doar o lampa dinaia care se baga in bricheta.
ce soluti as avea? mai am doar partea aia de jos din rama, si cateva bucati din alea laterale, dar sunt rupte, sa incerc sa le bag pe alea ? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am mai auzit de chestia asta cu sfoara. Oare merge si la noi? Parca e mai groasa partea dinspre interiorul masinii, poate sfoara sa o traga dupa buza de tabla?
Chiar, cei care ti l-au montat au folosit metoda asta? Edit: manole are dreptate, chederul de E28 e mai masiv si mult mai flexibil decat cel de Dacie (zic de dacie pentru ca ma miram cum naiba fac sa-i puna inima). Fiind atat de flexibil iar inima masiva, trebuie sa intre destul de usor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 08:37 PM |