![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
E cineva pe aici care a incercat sa modifice sistemul de franare...am inteles de undeva ca se potrivesc franele cu tot cu discuri de pe e32 sau e34 ????
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
E normal fata sa se blocheze prima. Cea mai mare parte a fortei de franare e pe fata, pentru ca la franare greutatea masinii apasa pe puntea fata si punea spate e usurata (asa cum la demaraj se intampla exact invers).
La unele masini exista si un sistem mecanic simplu de distribuire a fortei de franare in functie de greutatea de pe puntea spate -> la Audi 80 am asa ceva. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
....La unele masini exista si un sistem mecanic simplu de distribuire a fortei de franare in functie de greutatea de pe puntea spate -> la Audi 80 am asa ceva. Cred ca majoritatea masinilor sunt prevazute cu repartitor(asa cred ca-i zice). Pana si Dacia sau Lada au. La urs pe unde o fi pozitionat? -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 10:07 PM |