![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 8-July 06 From: Bucuresti Member No.: 376 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
De acord. La E28 nu prea merge sa faci tuning. In afara da cunoscutele elemente de ///M, Alpina, restul facaturilor din zilele astea il tiganesc. Pragurile si spoilerele tale sunt ok. Eleronul imi place. Schimba-ti semnalul de pe aripa
![]() De multa vreme ma gandesc ce s-ar putea face pentru a imbunatati aerodinamica la E28. Ca are fata aia mare si patrata, facandu-l sa accelereze greu la viteze mari si crescand foarte mult consumul pe autostrada. Dar ca sa faci ceva intr-adevar eficient din punct de vedere aerodinamic inseamna sa mucifici figura E28. Figura care-i unica in felul ei si daca ai toate elementele puse la locul lor, arata prea bine. Un singur lucru as incerca: un fel de cozoroc, ca o prelungire a capotei peste grila si faruri, mai ingrosat spre mijlocul masinii, peste nas. Dar trebuie incercat ca nu stiu cum ar arata. E un E34 galben in Bucuresti, vopsit de curand cu tonuri de albastru pe centru, am vazut azi ca are un "cozoroc" din asta. Trebuie sa-l mai vad sa-l studiez. Poate-i fac si poza. Si pentru ca nu ai cum sa-i faci aerodinamica buna fara sa-l faci urat cu spume, ramane solutia americana: motor mai puternic ![]() P.S. Uite, la asa ceva ma refer: http://bmwzone.ro/forums/index.php?act=att...ost&id=5164 La bot de E30/E34 da bine, dar la rechin nu stiu. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:19 PM |