![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am montat anvelopele de vara, Dunlop SP Sport 01 (225/55/16 95W), la Autosoft. Le-am facut si presiune cu azot, ca nu era scump (3 RON de roata) 2.2 pe fata si 2.4 pe spate. Pe cele de iarna aveam cu 0.2 mai putin pe toate 4 rotile si masina arata cam lasata pe spate, am ramas surprins acum ca distanta e mai mare de la roata la aripa, credeam ca or fi arcurile lasate. Se pare ca era de la presiunea din roti.
I-am rugat pe cei care au lucrat sa lucreze cu atentie sa nu imi zgarie si mai tare jantele. I-am rugat sa pastreze si locul fiecarei jante, sa imi puna anvelopele pe care le-am vrut eu pe fata si pe spate (cele cu profilul mai adanc pe spate) si sa le umfle la presiunea pe care am vrut-o eu. Un prezon (chiar antifurtul) a fost strans cam tare la o roata si nu a mers desfacut decat cu ranga (dar a iesit foarte repede cu ranga). L-am rugat inainte sa puna ranga sa incercam sa-l desfacem cu cheia tragand amandoi de cheie si a fost de acord. Nu a mers, asa ca l-am lasat cu ranga. Pot spune ca au facut tot ce le-am cerut fara sa se enerveze sau sa ma contrazica. Chiar mi-au notat si pe anvelopele de iarna pozitia unde a fost fiecare, desi asta nu le cerusem. Au vrut sa-mi indrepte jantele fata (cica erau foarte putin strambe), dar nu am vrut, pentru ca nu merita sa dau 50 RON de roata in conditiile in care au fost indreptate si in ianuarie si nu se simte nimic in mers. Sunt multumit de rezultat. Pretul total a fost 93 RON (rotunjit), din care 12 RON azotul. N-am avut timp sa-mi fac o parere despre diferenta, am mers dupa aceea pana la servici mai mult bara la bara. Dar nu are cum sa fie decat mult mai bine. Acum o sa pot merge cu 270 km/h timp de 5 minute linistit ![]() Imi pare rau ca n-am vazut tablita de pe diferential unde scrie raportul sa vad ce scrie pe ea. O sa pun si poze dupa ce fac, din pacate n-am avut aparatul la mine sa fac niste poze cat era descaltata. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:13 AM |