![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Motorul meu pierde compresie la greu. Nu sunt hotarat cum ar fi mai bine, sa-l repar sau sa-l schimb.
Reparatia as incerca s-o fac cat mai ieftin, schimbat segmenti, cuzineti, garnituri, fara sa rectific cilindrii sau arborele cotit. Cealalta varianta ar fi alt motor. Am vazut azi un E34 524td adus din austria, nerulat aici. Trage mult mai bine decat al meu, am desfacut capacul de la ulei si nu pufaie atat de mult ca al meu, dar totusi da gaze, foarte putin, mai putin decat o facea al meu acum un an. Uzura in cocoasa axei cu came e cam aceeasi ca la al meu. M-am uitat doar la cea vizibila prin gura de umplere cu ulei. Motorul are altfel de turbina decat a mea (e ca la urs) si are pompa electronica. Mi-e teama ca intr-un an ajunge sa fie pufaie ca al meu. In plus, nu stiu daca ar fi bine sa-i iau doar "hardul" sau sa-i pun si instalatia electrica. Tot acolo am vazut un 324d care mergea curat fara sa pufaie absolut deloc. Oare sa-l iau pe asta si sa-i pun turbina mea sau nu tine? Motorul asta ar fi si mai ieftin decat td-ul de pe E34. Turbina mea e model vechi (melcul de la evacuare e mai mare) si a fost rectificata de curand. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O las gri. Cred ca sunt la mana interceptorului in privinta nuantei. Daca ar fi dupa mine as face-o cum era primul meu E28 - gri metalizat foarte inchis. Puteai sa-i zici negru
![]() M-am gandit si la benzina, visul meu. dar deocamdata nu sunt dispus sa sustin un consum aproape dublu - vreau M30 2.5 sau 2.8 si alea papa. Plus ca trebuie schimbata instalatia electrica si mi-e lene. Sigur, nu mi-ar parea rau daca as trece la benzina ![]() P.S. Daca stiti un M30 bun nu ezitati sa ma contactati ![]() LLE: Am gasit M20b20 de ~170.000 km ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
O las gri. Cred ca sunt la mana interceptorului in privinta nuantei. Daca ar fi dupa mine as face-o cum era primul meu E28 - gri metalizat foarte inchis. Puteai sa-i zici negru ![]() M-am gandit si la benzina, visul meu. dar deocamdata nu sunt dispus sa sustin un consum aproape dublu - vreau M30 2.5 sau 2.8 si alea papa. Plus ca trebuie schimbata instalatia electrica si mi-e lene. Sigur, nu mi-ar parea rau daca as trece la benzina ![]() P.S. Daca stiti un M30 bun nu ezitati sa ma contactati ![]() LLE: Am gasit M20b20 de ~170.000 km ![]() tu sti cel mai bine ce motor ti se preteaza, eu unul n-as renunta la diesel pentru nimic...de asta am si bagat o gramada de bani in masina si in motor....si prevad ca o sa mai bag cateva gramezi....desigur mi-ar place si mie un benzinar.... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 02:34 PM |