TiL
Mar 20 2007, 07:03 PM
Motorul meu pierde compresie la greu. Nu sunt hotarat cum ar fi mai bine, sa-l repar sau sa-l schimb.
Reparatia as incerca s-o fac cat mai ieftin, schimbat segmenti, cuzineti, garnituri, fara sa rectific cilindrii sau arborele cotit.
Cealalta varianta ar fi alt motor. Am vazut azi un E34 524td adus din austria, nerulat aici. Trage mult mai bine decat al meu, am desfacut capacul de la ulei si nu pufaie atat de mult ca al meu, dar totusi da gaze, foarte putin, mai putin decat o facea al meu acum un an. Uzura in cocoasa axei cu came e cam aceeasi ca la al meu. M-am uitat doar la cea vizibila prin gura de umplere cu ulei.
Motorul are altfel de turbina decat a mea (e ca la urs) si are pompa electronica. Mi-e teama ca intr-un an ajunge sa fie pufaie ca al meu. In plus, nu stiu daca ar fi bine sa-i iau doar "hardul" sau sa-i pun si instalatia electrica.
Tot acolo am vazut un 324d care mergea curat fara sa pufaie absolut deloc. Oare sa-l iau pe asta si sa-i pun turbina mea sau nu tine? Motorul asta ar fi si mai ieftin decat td-ul de pe E34.
Turbina mea e model vechi (melcul de la evacuare e mai mare) si a fost rectificata de curand.
manole74
Mar 20 2007, 09:20 PM
Crede-ma ca aceeasi dilema o traiesc si eu! Azi am fost sa vad al doilea motor, care-a fost pe-un E34,dar la care mecaniciimei au avut rezerve, atunci cand ar fi trebuit sa-l iau. Chiar sunt dezorientat!
jorj3l
Mar 20 2007, 09:24 PM
QUOTE (TiL @ Mar 20 2007, 07:03 PM)

Motorul meu pierde compresie la greu. Nu sunt hotarat cum ar fi mai bine, sa-l repar sau sa-l schimb.
Reparatia as incerca s-o fac cat mai ieftin, schimbat segmenti, cuzineti, garnituri, fara sa rectific cilindrii sau arborele cotit.
Cealalta varianta ar fi alt motor. Am vazut azi un E34 524td adus din austria, nerulat aici. Trage mult mai bine decat al meu, am desfacut capacul de la ulei si nu pufaie atat de mult ca al meu, dar totusi da gaze, foarte putin, mai putin decat o facea al meu acum un an. Uzura in cocoasa axei cu came e cam aceeasi ca la al meu. M-am uitat doar la cea vizibila prin gura de umplere cu ulei.
Motorul are altfel de turbina decat a mea (e ca la urs) si are pompa electronica. Mi-e teama ca intr-un an ajunge sa fie pufaie ca al meu. In plus, nu stiu daca ar fi bine sa-i iau doar "hardul" sau sa-i pun si instalatia electrica.
Tot acolo am vazut un 324d care mergea curat fara sa pufaie absolut deloc. Oare sa-l iau pe asta si sa-i pun turbina mea sau nu tine? Motorul asta ar fi si mai ieftin decat td-ul de pe E34.
Turbina mea e model vechi (melcul de la evacuare e mai mare) si a fost rectificata de curand.
si al meu pierdea compresia...
din diferite motive, schimbarea motorului nu a fost posibila..m`am hotarat sa`l fac
drept urmare
am rectificat bloc motor(care avea uzura meseriasa),s`a readus apropare de cota nominala,mai exact de cota curenta a pistonelor, care nu prezinta uzura
set segmenti cota nominala
am rectificat arbore cotit(mergea in continuare la cota 0 dar au fost nishte probleme la o biela,au ramas nishte bucati de cuzinet pe o bucat` de arbore..deci am rectificat tot)
cuzinezti cota 1
rectificat chiulasa, era ok dar i`a dat un luciu,sa`mi pape banii..
rectificar supape
set garnituri motor
ulei 5w-40
filtru aer
filtru benzin
bujii
toata afacerea + alte cheltuieli imprevizibile cum ar fi pinion arbore cotit si pana respectiva m`a ajuns apropare de ~26 mil daca nu mai mult...inca nu am tras linia, pt ca motor nu este inchis...astept pinionul d la nemti
acum astept sa vedeam ce a iesi....
multa lume mi`a spus ca nu are cum iesi decat bine !!!
cum cu taxele nu se stie nimic...fara sa`l vad mergand, doar dupa cum arata inainte si dupa, sfatul meu este sa va apucati de el...
manole74
Mar 20 2007, 09:45 PM
Ce motor ai tu???
jorj3l
Mar 20 2007, 10:48 PM
m10, 1,8 benzina, injectie...
la cel care mi`a rectificat piesele am vazut si neshte blocuri de dizelache..nu cred sa existe probleme...
norocul meu este ca nu si`a mai bagat nimeni nasul in motor, totul era standard pe bmw...
nmg
Mar 21 2007, 08:53 AM
QUOTE (jorj3l @ Mar 20 2007, 09:24 PM)

am rectificat bloc motor(care avea uzura meseriasa),s`a readus apropare de cota nominala,mai exact de cota curenta a pistonelor, care nu prezinta uzura
Cum adica, aveai blocul la o cota si pistoanele la alta ? Sau ai schimbat si pistoanele ?
TiL
Mar 21 2007, 10:32 AM
Pai daca la 1.8 benzen, pe care-l stiu destul de fiabil si cu doi cilindri mai mic decat dizel te-a costat 26 mil, la al meu cat o sa coste?

Astept azi raspuns sa vad informativ cat m-ar costa set motor la cota zero sau nominala( sau cum ii zice?)
Alte pareri? Ce ziceti de motorul de pe 324d? Suporta turbo?
Un nene cu ceva experienta in mertzuri dizel mi-a recomandat sa iau motor nerulat in tara, sa nu-l repar pe al meu... Totusi, mi-e frica de cel de pe E34 sa nu cedeze si el in curand. Ar ramane cel de pe 324d...
Sorin
Mar 21 2007, 11:15 AM
daca pui un alt motor traiesti cu frica ca o sa crape
daca il faci pe asta ai sanse sa mai mearga 200.000 fara sa te doara capul
ai luat o compresie la el?
fumul de care spui tu e posibil sa fie doar de la semeringurilde de supape iar supapele sa nu etanseizeze bine si sa fie pline de calamina
iar motorul aspirat nu suporta turbo pentru ca are raport de compresie prea mare
manole74
Mar 21 2007, 11:17 AM
Stiu ca si la mine, mecanicul mi-a zis de supape ca ar purta vina pentru fum,.... Ramane suma destul de mare pentru repararea unui benzinar, stiut fiind faptul ca repararea unui diesel e mult mai costisitoare.
enculescusorin
Mar 21 2007, 11:26 AM
QUOTE (TiL @ Mar 20 2007, 07:03 PM)

Motorul meu pierde compresie la greu. Nu sunt hotarat cum ar fi mai bine, sa-l repar sau sa-l schimb.
Tot acolo am vazut un 324d care mergea curat fara sa pufaie absolut deloc.
nu mai sta pe ganduri si cumpara-l pe ala de 324d...astfel nu o sa mai ai probleme cu chiulasa...never ever....si daca zici ca e mai ieftin...ii faci un face lift si muti turbina de pe al tau pe dieselul aspirat...n-ar trebui sa fie prea mare bataie de cap...eu n-am gasit diesel clasic nicaieri ca mi-as fi luat .
enculescusorin
Mar 21 2007, 11:35 AM
deci...eu aproape am terminat de refacut motorul...adica : bucsare bloc motor + chiulasa + garnituri + segmenti + o parte din distributie + filtre + ulei m-a ajuns in jur de 20 milioane...asta in contextul in care am dat 5 milioane pe chiulasa intreaga in stare perfecta cu tot cu ax cu came.
Depinde mult si de service-ul unde il faceti si de uzura motorului.
TiL
Mar 21 2007, 11:37 AM
Sorin, prin septembrie am rugat pe cineva sa-i ia compresia. N-am fost de fata cand a verificat-o. Mi-a spus sa schimb masina

Am insistat sa-mi dea cifre, mi-a zis ~16 la unul si ~18 la restul cilindrilor.
Daca papa ulei, mai pot da vina pe supape, sau e clar de la segmenti? Dupa ultimele masuratori a papat cam 6-700 ml in 2500-3000km. Si imi da impresia ca se tot duce la... groapa. Ieri cand am scos capacul de la ulei cu motorul mergand, m-am speriat, era furnal. Acum cateva luni doar pufaia putin, ieri sufla. Mai e o chestie, la rece, cand uleiul e gros pufaie mai putin sau chiar deloc.
Sierra cum ramane cu compatibilitatea motor facut aspirat + turbina? Nu-i mare lucru sa pun turbina pe el, dar o sa mearga bine? O sa tina?
Ma sperii cand aud de bucsare motor. Cu siguranta toata reparatia facuta de tine costa mai mult in Bucuresti.
TiL
Mar 21 2007, 12:00 PM
Cum ramane cu asta:
QUOTE
From 1986 a naturally-aspirated version of the diesel engine was also offered, developing 86 bhp in the BMW 324d. Among the cost-saving measures in this engine were the removal of the turbocharger as well as the internal piston cooling and the oil cooler. The camshaft was redesigned to give longer duration and higher valve lift. The inlet and exhaust manifolds were adapted to the changed installation conditions and reduced stresses.
http://www.bmwworld.com/engines/m21.htmBag seama ca e posibil sa scot putere ceva mai mare din aspirat + turbo, dar nu stiu pentru cat timp...

Singura problema pe care o extrag de aici e "the removal of ...... the internal piston cooling". Oil cooler si turbina am eu pe masina

Despre compresie inca nu mi-e clar. Am gasit ca td-ul are 22. Atunci d-ul cat sa aiba?
LE: vad in aceeasi pagina ca d si td au acelasi raport de compresie: 22.0. Intr-un fel mi se pare normal... la dizel trebuie compresie, nu prea am auzit sa decomprimi tractor...
So, singura problema ramane racirea cu ulei a pistoanelor?
LLE: Inca ceva de verificat: daca pun d-ul trebuie sa vad pe unde scot conductele de ulei care merg la turbina si radiatorul de ulei.
georgem
Mar 21 2007, 12:32 PM
Click to view attachmentClick to view attachmentPar sa fie diferite si pompele de injectie, si probabil si alte lucruri pe care nu le-am observat.
TiL
Mar 21 2007, 12:51 PM
Pompa de TD ia printr-un furtunas presiunea din admisie ca sa stie cata motorina sa trimita. Oare cea de diesel aspirat poate sa faca asta? Sau ar trebui schimbata si pompa?
manole74
Mar 21 2007, 12:56 PM
Sigur difera pompele!
enculescusorin
Mar 21 2007, 01:16 PM
QUOTE (TiL @ Mar 21 2007, 12:00 PM)

Cum ramane cu asta:
http://www.bmwworld.com/engines/m21.htmBag seama ca e posibil sa scot putere ceva mai mare din aspirat + turbo, dar nu stiu pentru cat timp...

Singura problema pe care o extrag de aici e "the removal of ...... the internal piston cooling". Oil cooler si turbina am eu pe masina

Despre compresie inca nu mi-e clar. Am gasit ca td-ul are 22. Atunci d-ul cat sa aiba?
LE: vad in aceeasi pagina ca d si td au acelasi raport de compresie: 22.0. Intr-un fel mi se pare normal... la dizel trebuie compresie, nu prea am auzit sa decomprimi tractor...
So, singura problema ramane racirea cu ulei a pistoanelor?
LLE: Inca ceva de verificat: daca pun d-ul trebuie sa vad pe unde scot conductele de ulei care merg la turbina si radiatorul de ulei.
faceam mai mult referire la chiulasa de diesel...cam asta e buba la e28-urile cu turbo...cel putin asa am patit eu si tot asa mi-au mai spus o groaza de propietari,mecanici...etc
deci stiu sigur ca chiulasa se poate pune de diesel...de fapt e mult mai buna...mai ales daca e fabricata mai tirziu de 89-90, cat despre bucsare...nu stiu ce sa zic...al meu avea mai mult de 400.000 de km motorul...si trebuia neaparat bucsat blocul.
io'sŪ
Mar 21 2007, 01:17 PM
QUOTE (Sorin @ Mar 21 2007, 11:15 AM)

iar motorul aspirat nu suporta turbo pentru ca are raport de compresie prea mare
asta e valabila la benzina
QUOTE (Sorin @ Mar 21 2007, 11:15 AM)

daca pui un alt motor traiesti cu frica ca o sa crape
daca il faci pe asta ai sanse sa mai mearga 200.000 fara sa te doara capul
aici ai mare dreptate, si eu prefer sa repar un motor decat sa cumpar unul SH cu toate ca v-a costa ceva mai mult RKul
motorul TD este diferit de motorul D si asta nu numai prin turbina pusa pe avacuare, in interior mai difera sistemul de ungere + stiu eu vibrochenul si bielele(poate si pistoanele), nu pot sa spun ca nu merge pusa trubina pe un motor D aspirat dar nu cred ca poate nimieni sa spuna ca v-a merge bine si ok forever
Sorin
Mar 21 2007, 01:49 PM
pistoanele, axa difera arborele este diferit fata de e28 ( fata de e34 sunt la fel----probabil este forjat) si de asemeea nu are ungere la pistoane
daca te apuci sa iei 2.4 d si sa pui turbina pe el oricum trebuie sa le desfaci pe amandoua
deci ai sanse sa dai din lac in put daca cel ce face respectiva operatiune nu prea stie cam ce trebuie sa faca,
oricum chiulasa merita data jos si facuta
jorj3l
Mar 21 2007, 09:32 PM
QUOTE (nmg @ Mar 21 2007, 08:53 AM)

Cum adica, aveai blocul la o cota si pistoanele la alta ? Sau ai schimbat si pistoanele ?
dap.blocul avea uzura.se formase cate o buza sus in fiecare gaurica.l`am bucsat.
dupa:
georgem
Mar 21 2007, 09:46 PM
QUOTE (jorj3l @ Mar 21 2007, 09:32 PM)

dap.blocul avea uzura.se formase cate o buza sus in fiecare gaurica.l`am bucsat.
dupa:
Ce inseamna motor bucsat? Se rectifica blocul motor si apoi se introduce la interior o "camasa" cum e la motoarele de dacia 1300?
jorj3l
Mar 21 2007, 10:52 PM
QUOTE (georgem @ Mar 21 2007, 09:46 PM)

Ce inseamna motor bucsat? Se rectifica blocul motor si apoi se introduce la interior o "camasa" cum e la motoarele de dacia 1300?
dap
ezact ca la 1300 !
iese ca nou !
daca nu mai bine
georgem
Mar 22 2007, 07:48 AM
QUOTE (jorj3l @ Mar 21 2007, 10:52 PM)

dap
ezact ca la 1300 !
iese ca nou !
daca nu mai bine

Tata are niste camasi de motor de sonda (de scos petrol) de vreo 10 ani si tot zice ca o sa le duca la un strungar bun sa-si faca camasi pentru dacie... Dar cred ca e cam tarziu acum, masina lui e din 1984.
Daca metalul e bun e posibil sa iasa blocul motor mai rezistent decat din fabrica.
jorj3l
Mar 22 2007, 08:42 AM
iese bine....
f multa lume face treaba asta...eu unul abia astept sa`l scot la plimbare...
dar cum piesa intarzie...
offtopic
stie cineva cand a fo ziua ungurilor ?
piesa mea vine din .de printr`o firma din ungaria,si daca aia nu au lucrat luni sau marti deja vine luni...

(
TiL
Mar 22 2007, 03:10 PM
Au sosit preturile

Cuzineti arbore Kolbenschmidt: 233 lei
Cuzineti biela Kolbenschmidt: 467 lei
Garnitura capac supape Reinz : 35 lei
Garnitura chiulasa r1/r2/r3 Glaser: 78 lei
Garnitura chiulasa r1/r2/r3 Reinz: 229 lei
Segmenti Kolbenschmidt: 600 lei
Segmenti Schottle: 600 lei
Garnitura baie ulei Reinz: 19 lei
Deci piesele ar costa minim 14,3 milioane. Plus cateva simeringuri ajung lejer la 15.
Cu planat chiulasa, rola intinzatoare, curea distributie, manopera la mila mecanicului si alte surprize minore ar ajunge la 25 mil.
Asta in speranta ca nu trebuiesc rectificate arborele cotit si blocul, nici supape schimbate.
Deci trebuie sa am 30 mil deoparte ca sa ma ocup de asta. Deja ma gandesc sa-l vand ca sa scap de griji

mama lui de tractor.
Deci varianta asta e ca si zburata din schema.
Cum td-ul de pe E34 de care va spuneam nu ma incanta si e scump, ma gandesc la motorul de 324d.
Am vorbit azi cu Azeea, el are motor de 324d pus pe td-ul lui de trei ani, pus direct fara modificari. Se pare ca nu a trebuit sa schimbe nici pompa. Problema e ca nu mai foloseste radiatorul de ulei, ceea ce mi se pare cam naspa, pentru ca uleiul trece pe la turbina.
georgem
Mar 22 2007, 03:21 PM
Garnitura de chiulasa sa o iei metalica.
Unde-ti faci motorul? Si cand il desfaci?
Ma bate gandul sa-mi fac singur motorul la Audi... Dar mi-e cam teama sa m-apuc in fata blocului singur de reparatie capitala la motor (ma gandesc ca intra mult praf in el). N-as vrea insa nici sa platesc dublu sau triplu la un service.
Vad ca intre timp ai editat, inteleg ca nu-l desfaci...
QUOTE (TiL @ Mar 22 2007, 03:10 PM)

Am vorbit azi cu Azeea, el are motor de 324d pus pe td-ul lui de trei ani, pus direct fara modificari. Se pare ca nu a trebuit sa schimbe nici pompa. Problema e ca nu mai foloseste radiatorul de ulei, ceea ce mi se pare cam naspa, pentru ca uleiul trece pe la turbina.
Nu merge trecut uleiul si pe la turbina si dupa aceea si pe la radiatorul de ulei?
TiL
Mar 22 2007, 03:27 PM
Mda, trebuie doar sa vad pe unde scot uleiul pentru turbina.
Motorul mi l-ar fi facut Interceptor, ca nu am timp/spatiu/scule pentru el. Daca-l schimb, probabil o sa duc motorul vechi la tara, sa vad cat de grea ar fi fost reparatia

Sau poate imi iau casa prin zona sa nu-l duc 300 km

Eh... viiise, vise!
TiL
Mar 23 2007, 12:56 PM
Maine sper sa ma hotarasc ce fac. Cred ca variantele ramase sunt: motorul de 324d daca nu sunt riscuri prea mari si daca pretul e rezonabil sau il las pe-al meu pana crapa... Inca nu stiu ce inseamna pret rezonabil, dar o sa scotocesc prin buzunare si aflu. Idei?
Vreau s-o vopsesc si n-as vrea ca vopseaua sa ascunda un papa lapte-ulei.
alex230ro
Mar 23 2007, 02:00 PM
Baga un motor pe benzen si vopsesti masina
georgem
Mar 23 2007, 02:10 PM
E mai complicat cu motorul pe benzina... In afara de motor si cutie cred ca trebuie schimbat si diferentialul, bordul, si poate chiar si pedala de acceleratie (cel putin la diesel-urile mai noi am inteles ca se schimba si pedala daca treci pe motor pe benzina). Ca sa nu mai vorbim de costurile suplimentare pentru benzina...
jorj3l
Mar 23 2007, 02:26 PM
QUOTE (TiL @ Mar 23 2007, 12:56 PM)

Maine sper sa ma hotarasc ce fac. Cred ca variantele ramase sunt: motorul de 324d daca nu sunt riscuri prea mari si daca pretul e rezonabil sau il las pe-al meu pana crapa... Inca nu stiu ce inseamna pret rezonabil, dar o sa scotocesc prin buzunare si aflu. Idei?
Vreau s-o vopsesc si n-as vrea ca vopseaua sa ascunda un papa lapte-ulei.
ce culoare vrei faci masina ?
planul meu de viitor e sa o vopsesc un visiniu inchis putzin metalizat
TiL
Mar 23 2007, 02:55 PM
O las gri. Cred ca sunt la mana interceptorului in privinta nuantei. Daca ar fi dupa mine as face-o cum era primul meu E28 - gri metalizat foarte inchis. Puteai sa-i zici negru

Se incinge rau la soare dar macar am aer conditionat pe asta.
M-am gandit si la benzina, visul meu. dar deocamdata nu sunt dispus sa sustin un consum aproape dublu - vreau M30 2.5 sau 2.8 si alea papa. Plus ca trebuie schimbata instalatia electrica si mi-e lene. Sigur, nu mi-ar parea rau daca as trece la benzina

dar vreau sa stau cuminte...
P.S. Daca stiti un M30 bun nu ezitati sa ma contactati

. Desi, daca stau sa ma gandesc un M20 cu galeria si turbina actuala ar face o mare branza. L-Jetronic sa fie, ca sa ma joc cum vreau cu el, fara cipuri si alte nebunii.
LLE: Am gasit M20b20 de ~170.000 km
enculescusorin
Mar 24 2007, 08:53 AM
QUOTE (TiL @ Mar 23 2007, 02:55 PM)

O las gri. Cred ca sunt la mana interceptorului in privinta nuantei. Daca ar fi dupa mine as face-o cum era primul meu E28 - gri metalizat foarte inchis. Puteai sa-i zici negru

Se incinge rau la soare dar macar am aer conditionat pe asta.
M-am gandit si la benzina, visul meu. dar deocamdata nu sunt dispus sa sustin un consum aproape dublu - vreau M30 2.5 sau 2.8 si alea papa. Plus ca trebuie schimbata instalatia electrica si mi-e lene. Sigur, nu mi-ar parea rau daca as trece la benzina

dar vreau sa stau cuminte...
P.S. Daca stiti un M30 bun nu ezitati sa ma contactati

. Desi, daca stau sa ma gandesc un M20 cu galeria si turbina actuala ar face o mare branza. L-Jetronic sa fie, ca sa ma joc cum vreau cu el, fara cipuri si alte nebunii.
LLE: Am gasit M20b20 de ~170.000 km
.gif)
tu sti cel mai bine ce motor ti se preteaza, eu unul n-as renunta la diesel pentru nimic...de asta am si bagat o gramada de bani in masina si in motor....si prevad ca o sa mai bag cateva gramezi....desigur mi-ar place si mie un benzinar....
TiL
Mar 24 2007, 10:23 AM
Nu trec pe benzina, e prea multa bataie de cap.
Vreau motorul 2.4 aspirat pe care sa-i pun turbo, dar mi-a cerut 600E pe el. Sunt dispus sa dau 400E... nici pe-astia nu-i am toti acum. Trec azi pe-acolo sa iau cutia de td si vad daca ne intelegem. Altfel, pun 20W50 in al meu si ma rog sa tina cat mai mult.
Iulika0069
Mar 24 2007, 07:05 PM
Nu vrei ursu' inapoi?
TiL
Mar 24 2007, 08:24 PM

Si-a gasit pisica?
alex230ro
Mar 24 2007, 08:29 PM
Si 400E e foarte mult M20 de 2 litrii gasesti la 2-300E:)
manole74
Mar 24 2007, 09:02 PM
M21, se gaseste la preturi incepand cu 300 de E pana la 7-800, daca provine de pe masini de fabricatie mai recenta(e34. e30). Poate gasim o solutie........
TiL
Mar 24 2007, 09:06 PM
Nu e mult. Motorul e ca nou. M-am uitat la axa cu came si e oglinda, nu are uzura cat grosimea unghiei, asa cum are al meu si E34 td care-i la dezmembrat. E ca noua. Are 230.000 km pe bord ursu'. M20 bun de doi litri am gasit la 3-400 E. La care adaug bataie de cap cu montat instalatie electrica... chin cu omologarea etc.
Maine sper sa vad alt 2.4d la superpret impreuna cu cutie de diesel aspirat.
haifisch
Mar 24 2007, 11:25 PM
un M20 2.0 cu inj motronic.....si ai scapat de griji

(parerea mea)
bytzu
Mar 27 2007, 01:55 PM
ia mah ca o sa iau si eu niste preturi....am un prieten cu magazin
84 HOT
Mar 28 2007, 05:33 PM
Si eu am motor de 2,4 d... fara turbo.... pompa are chestia aia pentru debit... cu turbo minunea... nu trebuie schimbata... azi am trecut pe la un mecanic si mi-a confirmat ca se poate pune turbo.... doar ca nu trebuie dat in gura foarte mult.... poate sa apara probleme daca ai picior de 40KG:D si cu uleiul... mi-a explicat... baia dde ulei poate sa aiba 2 dopuri pentru legarea conductelor acolo... sau daca nu cica cumperi o noua baie de ulei. Nu e mare scofala. Eu sunt multumit de d-ul meu... la 13mii km... am completat daca imi amintesc bine... 2 l de ulei... dar nu are nik.. nu fumega in spate... si nici altele. Eu il las sa crape .. si apoi mai vorbim:D Apoi vb si eu de turbo si alte cele.
TiL
Mar 29 2007, 01:20 PM
84 HOT, inseamna ca pot pune baia mea de ulei si rezolv problema conductelor pentru turbina.
Conductele pentru radiatorul de ulei stiu de unde pleaca, de pe corpul care tine filtrul de ulei. Dau jos corpul de pe motorul meu si-l pun in locul celui de pe dieselul aspirat. Cel de aspirat are doar o sonda, probabil cea care ia presiunea uleiului. Al meu are in plus si cele doua iesiri pentru ulei.
Deocamdata am renuntat la ideea de schimbat/reparat motor. Mai bine achit debitul de pe card si stau linistit. Un singur lucru ma poate face sa ma razgandesc - motorul lui power bmw, daca-l vad si-mi pare bun. Fiind chelit de multe accesorii cred ca l-ar da ieftin. Altfel, fac pompa de motorina si apoi mai vedem.
Multumesc pentru sfaturi.
manole74
Mar 29 2007, 02:26 PM
Eu nu renunt la ideea schimbatului de motor, fiind momentan retinut doar de neplaceri ''financiare''. Adata rezolvate, ma duc la Baia Mare si cu ocazia asta vad si jumatate de tara si-l pun(motorul), pe masina, direct!!!!!!
Reparatia motorului, momentan, iese din vederile mele..........
TiL
Mar 29 2007, 02:43 PM
N-am scos din calcul reparatia. Dar daca-l desfac pun doar segmenti si planez chiulasa.
enculescusorin
Mar 29 2007, 04:07 PM
QUOTE (TiL @ Mar 29 2007, 03:43 PM)

N-am scos din calcul reparatia. Dar daca-l desfac pun doar segmenti si planez chiulasa.
....asta as fi vrut sa fac si eu...dar daca te apuci sa desfaci motorul e pacat sa nu-l faci ca la carte...eu unul zic ca merita...
84 HOT
Mar 30 2007, 10:51 AM
tu l-ai facut ca la carte?
si cum merge?
ai facut si pompa la debit? sa dea calumea? injectoare? tot?
enculescusorin
Mar 30 2007, 03:15 PM
QUOTE (84 HOT @ Mar 30 2007, 11:51 AM)

tu l-ai facut ca la carte?
si cum merge?
ai facut si pompa la debit? sa dea calumea? injectoare? tot?
da....dar deocamdata nu e terminat...
enculescusorin
Apr 18 2007, 10:51 AM
QUOTE (84 HOT @ Mar 30 2007, 11:51 AM)

tu l-ai facut ca la carte?
si cum merge?
ai facut si pompa la debit? sa dea calumea? injectoare? tot?
da...gata acum pot sa spun ca am si eu motor bun pe masina...sincer sa fiu e de nerecunoscut...parca nu-mi vine sa cred...si cum trage si cum se aude...chiar merita toti banii pe care i-am investit..adica 2500 ron + chiulasa (ax cu came,supape) - 600 ron
manole74
Apr 18 2007, 09:11 PM
Bravo tati !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.