![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
ma intereseaza si pe mine diferentele dintre e36 cu face-lift si cel fara ... in afara de nas si bineinteles dotari mai difera ceva ?
-------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
OBC e un singur model (restul cutiilor dreptunghiulare cu 2 display-uri si cateva butoane sunt MID-uri = Multi Information Display), a existat de la inceputul seriei E36.
Aerul conditionat a fost "regulated" la inceptul seriei (functionarea A/C + heating era automata, alte functii erau manuale), apoi a devenit "automated" (climatronic pentru cei care inteleg mai usor termenul asta) prin '94, '95. Diferente intre anii de fabricatie de la E36 se intalnesc mai mult la tehnologia folosita: exista 2 modele de ABS (Teves Mark IV G si Teves Mark 20-I) , inchiderea centralizata (ZVM module) a fost inlocuit cu body computer (ZKE IV), prin 94 au introdus imobilizatorul electronic (EWS) care in 96 a devenit mai complex (EWS II), vreo 3 modele de sisteme de airbag au fost folosite la seria E36, 2 sisteme de control a heater&A/C. In general partea electronica si "nevazuta" a evoluat in decursul timpului la seria E36. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 01:39 PM |