![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 21-April 06 From: Bucuresti Romania Member No.: 262 Car: E36 Engine: M42 318is 140CP ![]() |
astazi ...am facut o imprudenta..veneam de la munca...tei toboc .... coada mareee.... lenea meare...foamea mare...rosu mareee pe bord la benzina si tot am zis ca ma opresc la benzina.... dar am ajuns acasa si nu m-a mai interesat ca plecasem la serviciu dimineata si la jumatea drumuli s-a aprins rosu.
Dupa ceva timp ma pregatesc sa plec ...cu masina catre piata muncii... m-am gandit ca m-o tine pana la muncii, dar ... din placerea de a conduce m-am aventurat si am mers cam "alergat" pana la iancului de acolo ....MARE PROBLEMA ...masina a inceput sa faca niste simptome urate care nu le-a mai facut de cand am rezolvat cu oscilatia de relanti.... si cu refacerea motorului. So ...astept sa stiu cum trebuie sa se comporte un motor cand isi soarbe ultimele picaturi din rezervor.... ca sa pot compara cu .... simptomele mele fara ca eu sa influentez in vreun fel sau sa se speculeze pe marginea lor multumesc -------------------- Black BMW 525d Exclusive Edition - steptronic 170CP
Sold: Blue E36 318IS 140CP |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
daca relantiul scazut la 500 il tinea curat, fara sughituri inseamna ca ai problema pe alimentare. Ori lipsa benzina, cum zice Vladut, ori pompa pe duca, ori filtre infundate rau, ori dopuri mai stiu eu pe unde.... iti mai zic si ceilalti imediat posibile cauze.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 02:00 PM |