![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 21-April 06 From: Bucuresti Romania Member No.: 262 Car: E36 Engine: M42 318is 140CP ![]() |
astazi ...am facut o imprudenta..veneam de la munca...tei toboc .... coada mareee.... lenea meare...foamea mare...rosu mareee pe bord la benzina si tot am zis ca ma opresc la benzina.... dar am ajuns acasa si nu m-a mai interesat ca plecasem la serviciu dimineata si la jumatea drumuli s-a aprins rosu.
Dupa ceva timp ma pregatesc sa plec ...cu masina catre piata muncii... m-am gandit ca m-o tine pana la muncii, dar ... din placerea de a conduce m-am aventurat si am mers cam "alergat" pana la iancului de acolo ....MARE PROBLEMA ...masina a inceput sa faca niste simptome urate care nu le-a mai facut de cand am rezolvat cu oscilatia de relanti.... si cu refacerea motorului. So ...astept sa stiu cum trebuie sa se comporte un motor cand isi soarbe ultimele picaturi din rezervor.... ca sa pot compara cu .... simptomele mele fara ca eu sa influentez in vreun fel sau sa se speculeze pe marginea lor multumesc -------------------- Black BMW 525d Exclusive Edition - steptronic 170CP
Sold: Blue E36 318IS 140CP |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 21-April 06 From: Bucuresti Romania Member No.: 262 Car: E36 Engine: M42 318is 140CP ![]() |
Bun acum sa va zic si eu care au fost simptomele....
Prostia mea a fost ...ca am alergat-o cand am plecat de acasa... La Inacului .... a inceput sa nu se mai accelereze.... si pana la urmatorul semafor .... deabia se tragea in viteza 1 ... si relantiul ajunsese pe la 500 de ture...si dadea sa se opreasca cum apasam acceleratia.... cert e ca daca o apasam mai mult pana la urma se accelera dar foarte greu.... bun .. la benzinarie ![]() figurile nu au trecut decat ..sa zic dupa 150 de metrii de mers... si din ce in ce au disparut de tot... se accelera..dar parca totusi mai dadea rateuri.... la acceleratie dimineata... am plecat la munca.... am mers foarte normal cu ea.... 2000 ...2500 ture...si odata am fost nevoit sa accelerez din scurt ... si ...iar a facut figura.... si cand am luat piciorul a scazut relantiul in 500 de ture.... am tinut-o un pic turata la 1200 ture si si-a revenit si al acceleratie si la tot. Concluzia mea.... eu zic ca problema e tot pe partea de alimentare.... sa fi tras aer in instalatie ? ... sau ....e altceva... ce s-a defectat brusc .. .si a fost coincidenta ca eram pe rosu; de asta am deschis si topicul asta. am trecut prin cateva balti ...imense...cu viteza.... alte cauze ma gandesc sa nu fi ajuns vreo picatura de apa pe la debitmetru ..pe la filtru de aer... mai poate fi dealtfel si de la aprindere.... iar din cauza baltilor .... la mine bobinele sunt prinse pe oala de la amortizor MOTOR M42 1993 318is 140 cp astapt parerile voastre mersi -------------------- Black BMW 525d Exclusive Edition - steptronic 170CP
Sold: Blue E36 318IS 140CP |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 05:04 PM |