Mar 20 2007, 07:03 PM
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Motorul meu pierde compresie la greu. Nu sunt hotarat cum ar fi mai bine, sa-l repar sau sa-l schimb.
Reparatia as incerca s-o fac cat mai ieftin, schimbat segmenti, cuzineti, garnituri, fara sa rectific cilindrii sau arborele cotit. Cealalta varianta ar fi alt motor. Am vazut azi un E34 524td adus din austria, nerulat aici. Trage mult mai bine decat al meu, am desfacut capacul de la ulei si nu pufaie atat de mult ca al meu, dar totusi da gaze, foarte putin, mai putin decat o facea al meu acum un an. Uzura in cocoasa axei cu came e cam aceeasi ca la al meu. M-am uitat doar la cea vizibila prin gura de umplere cu ulei. Motorul are altfel de turbina decat a mea (e ca la urs) si are pompa electronica. Mi-e teama ca intr-un an ajunge sa fie pufaie ca al meu. In plus, nu stiu daca ar fi bine sa-i iau doar "hardul" sau sa-i pun si instalatia electrica. Tot acolo am vazut un 324d care mergea curat fara sa pufaie absolut deloc. Oare sa-l iau pe asta si sa-i pun turbina mea sau nu tine? Motorul asta ar fi si mai ieftin decat td-ul de pe E34. Turbina mea e model vechi (melcul de la evacuare e mai mare) si a fost rectificata de curand. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
![]() |
Mar 21 2007, 12:00 PM
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Cum ramane cu asta:
QUOTE From 1986 a naturally-aspirated version of the diesel engine was also offered, developing 86 bhp in the BMW 324d. Among the cost-saving measures in this engine were the removal of the turbocharger as well as the internal piston cooling and the oil cooler. The camshaft was redesigned to give longer duration and higher valve lift. The inlet and exhaust manifolds were adapted to the changed installation conditions and reduced stresses. http://www.bmwworld.com/engines/m21.htm Bag seama ca e posibil sa scot putere ceva mai mare din aspirat + turbo, dar nu stiu pentru cat timp... Singura problema pe care o extrag de aici e "the removal of ...... the internal piston cooling". Oil cooler si turbina am eu pe masina LE: vad in aceeasi pagina ca d si td au acelasi raport de compresie: 22.0. Intr-un fel mi se pare normal... la dizel trebuie compresie, nu prea am auzit sa decomprimi tractor... So, singura problema ramane racirea cu ulei a pistoanelor? LLE: Inca ceva de verificat: daca pun d-ul trebuie sa vad pe unde scot conductele de ulei care merg la turbina si radiatorul de ulei. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
Mar 21 2007, 01:16 PM
Post
#3
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 |
Cum ramane cu asta: http://www.bmwworld.com/engines/m21.htm Bag seama ca e posibil sa scot putere ceva mai mare din aspirat + turbo, dar nu stiu pentru cat timp... Singura problema pe care o extrag de aici e "the removal of ...... the internal piston cooling". Oil cooler si turbina am eu pe masina LE: vad in aceeasi pagina ca d si td au acelasi raport de compresie: 22.0. Intr-un fel mi se pare normal... la dizel trebuie compresie, nu prea am auzit sa decomprimi tractor... So, singura problema ramane racirea cu ulei a pistoanelor? LLE: Inca ceva de verificat: daca pun d-ul trebuie sa vad pe unde scot conductele de ulei care merg la turbina si radiatorul de ulei. faceam mai mult referire la chiulasa de diesel...cam asta e buba la e28-urile cu turbo...cel putin asa am patit eu si tot asa mi-au mai spus o groaza de propietari,mecanici...etc deci stiu sigur ca chiulasa se poate pune de diesel...de fapt e mult mai buna...mai ales daca e fabricata mai tirziu de 89-90, cat despre bucsare...nu stiu ce sa zic...al meu avea mai mult de 400.000 de km motorul...si trebuia neaparat bucsat blocul. |
|
|
|
TiL Motor 2.4td - il schimb sau il repar? Mar 20 2007, 07:03 PM
manole74 Crede-ma ca aceeasi dilema o traiesc si eu! Az... Mar 20 2007, 09:20 PM
jorj3l QUOTE (TiL @ Mar 20 2007, 07:03 PM) Motor... Mar 20 2007, 09:24 PM
nmg QUOTE (jorj3l @ Mar 20 2007, 09:24 PM) am... Mar 21 2007, 08:53 AM
jorj3l QUOTE (nmg @ Mar 21 2007, 08:53 AM) Cum a... Mar 21 2007, 09:32 PM
georgem QUOTE (jorj3l @ Mar 21 2007, 09:32 PM) da... Mar 21 2007, 09:46 PM
jorj3l QUOTE (georgem @ Mar 21 2007, 09:46 PM) C... Mar 21 2007, 10:52 PM
georgem QUOTE (jorj3l @ Mar 21 2007, 10:52 PM) da... Mar 22 2007, 07:48 AM
manole74 Ce motor ai tu??? Mar 20 2007, 09:45 PM
jorj3l m10, 1,8 benzina, injectie...
la cel care mi... Mar 20 2007, 10:48 PM
TiL Pai daca la 1.8 benzen, pe care-l stiu destul de f... Mar 21 2007, 10:32 AM
Sorin daca pui un alt motor traiesti cu frica ca o sa cr... Mar 21 2007, 11:15 AM
io`s QUOTE (Sorin @ Mar 21 2007, 11:15 AM) iar... Mar 21 2007, 01:17 PM
manole74 Stiu ca si la mine, mecanicul mi-a zis de supape c... Mar 21 2007, 11:17 AM
sierra1771 QUOTE (TiL @ Mar 20 2007, 07:03 PM) Motor... Mar 21 2007, 11:26 AM
sierra1771 deci...eu aproape am terminat de refacut motorul..... Mar 21 2007, 11:35 AM
TiL Sorin, prin septembrie am rugat pe cineva sa-i ia ... Mar 21 2007, 11:37 AM
georgem
Par sa fie diferite si pompele de injectie, si pr... Mar 21 2007, 12:32 PM
TiL Pompa de TD ia printr-un furtunas presiunea din ad... Mar 21 2007, 12:51 PM
manole74 Sigur difera pompele! Mar 21 2007, 12:56 PM
Sorin pistoanele, axa difera arborele este diferit f... Mar 21 2007, 01:49 PM
jorj3l iese bine....
f multa lume face treaba asta...eu u... Mar 22 2007, 08:42 AM
TiL Au sosit preturile
Cuzineti arbore ... Mar 22 2007, 03:10 PM
georgem Garnitura de chiulasa sa o iei metalica.
Unde-ti f... Mar 22 2007, 03:21 PM
TiL Mda, trebuie doar sa vad pe unde scot uleiul pentr... Mar 22 2007, 03:27 PM
TiL Maine sper sa ma hotarasc ce fac. Cred ca variante... Mar 23 2007, 12:56 PM
jorj3l QUOTE (TiL @ Mar 23 2007, 12:56 PM) Maine... Mar 23 2007, 02:26 PM
alex230ro Baga un motor pe benzen si vopsesti masina Mar 23 2007, 02:00 PM
georgem E mai complicat cu motorul pe benzina... In afara ... Mar 23 2007, 02:10 PM
TiL O las gri. Cred ca sunt la mana interceptorului in... Mar 23 2007, 02:55 PM
sierra1771 QUOTE (TiL @ Mar 23 2007, 02:55 PM) O las... Mar 24 2007, 08:53 AM
TiL Nu trec pe benzina, e prea multa bataie de cap.
V... Mar 24 2007, 10:23 AM
Iulika0069 Nu vrei ursu' inapoi? Mar 24 2007, 07:05 PM
TiL Si-a gasit pisica? Mar 24 2007, 08:24 PM
alex230ro Si 400E e foarte mult M20 de 2 litrii gasesti la 2... Mar 24 2007, 08:29 PM
manole74 M21, se gaseste la preturi incepand cu 300 de E pa... Mar 24 2007, 09:02 PM
TiL Nu e mult. Motorul e ca nou. M-am uitat la axa cu ... Mar 24 2007, 09:06 PM
haifisch un M20 2.0 cu inj motronic.....si ai scapat de gri... Mar 24 2007, 11:25 PM
bytzu ia mah ca o sa iau si eu niste preturi....am un pr... Mar 27 2007, 01:55 PM
84 HOT Si eu am motor de 2,4 d... fara turbo.... pompa ar... Mar 28 2007, 05:33 PM
TiL 84 HOT, inseamna ca pot pune baia mea de ulei si r... Mar 29 2007, 01:20 PM
manole74 Eu nu renunt la ideea schimbatului de motor, fiind... Mar 29 2007, 02:26 PM
TiL N-am scos din calcul reparatia. Dar daca-l desfac ... Mar 29 2007, 02:43 PM
sierra1771 QUOTE (TiL @ Mar 29 2007, 03:43 PM) N-am ... Mar 29 2007, 04:07 PM
84 HOT tu l-ai facut ca la carte?
si cum merge?
ai facut ... Mar 30 2007, 10:51 AM
sierra1771 QUOTE (84 HOT @ Mar 30 2007, 11:51 AM) tu... Mar 30 2007, 03:15 PM
sierra1771 QUOTE (84 HOT @ Mar 30 2007, 11:51 AM) tu... Apr 18 2007, 10:51 AM
manole74 Bravo tati !! Apr 18 2007, 09:11 PM
84 HOT nu pui te rog un filmuletz... sa-l auzim si noi? c... Apr 19 2007, 10:22 AM
sierra1771 QUOTE (84 HOT @ Apr 19 2007, 11:22 AM) nu... Apr 19 2007, 12:54 PM
TiL Am decis de ceva vreme:
http://bmwzone.ro/forums/i... Feb 28 2008, 08:28 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd November 2025 - 12:04 PM |