![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
pai daca stiam bine ce vreau - cred ca faceam pana acum
![]() ideea e sa fac "ceva" - si daca masina o traga ceva mai bine ca un 325, pentru vre-o 2 luni voi fi multumit ... si tinind cont ca, de cind am luat masinuta n-am avut luna in care sa nu mai pun cite ceva pe ea, cred ca mai mult conteaza ideea de upgrade, decit sa ajung la un rezultat scontat bine definit ... oricum, suma "upgrade-urilor" de pana acum a trecut binisor de 3.000E (anul asta) - bani cu care as fi putut face un proiect de supraalimentare .. imi convine teribil ideea cu compresorul, ca, in prima faza nu ma obliga sa schimb pistoanele si bielele (as vrea sa incep cu un low-boost : 0.4 - 0.5 bar - care ar duce masina la vre-o 160 CP + cuplu grupa mare pe toata plaja ..); in plus, costul operatiunii n-ar trebui sa treaca de 2.000E (luind in calcul un compresor lys1.200 nou de 900E) - bani de care as dispune lejer in ian. dupa aia, daca o sa-mi permita bugetul, ma pot gindi la pistoane forjate, care sa asigure si low compresion, schimb fuliia la compresor cu una mai mica si cresc nivelul de boost ... intradevar, la compresor nu ai shocul de turbo, dar nu ai nici lag-ul ... si, in plus, la turbo nu prea ai cum sa te joci cu nivelul de boost/ rata de compresie - si daca ai sarit calul bye-bye motor .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 12:04 AM |