![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am vandut BMW-ul din garaj
![]() E30 318i - M40, 2 usi, 1990, fara trapa, inmatriculat (B 55 FUK) cu actele si seriile super ok ![]() Din masina nu a mai ramas decat forma ![]() ![]() Pe masina asta trebuia sa pun motorul M5 care e ca si vandut (maine il ia cel care l-a cumparat) ![]() Mai raman cu un 325 ix ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Dupa cum arata ultimul urs al lui uwe.. Cred si eu ca masina a ajuns pe maini bune.
Sa nu-ti para rau dupa ea, nu sunt superstitios, dar.. ![]() PS: Tu nu schimbi numerele la ix-ul ala? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 02:03 AM |