![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am vandut BMW-ul din garaj
![]() E30 318i - M40, 2 usi, 1990, fara trapa, inmatriculat (B 55 FUK) cu actele si seriile super ok ![]() Din masina nu a mai ramas decat forma ![]() ![]() Pe masina asta trebuia sa pun motorul M5 care e ca si vandut (maine il ia cel care l-a cumparat) ![]() Mai raman cu un 325 ix ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
gata..
cu chiu cu vai am reusit sa o cumpar a venit o platforma si i s-a blocat cutia ...dupa ceva timp s-a deblocat cutia...am urcat masina pe platforma si s-a rupt lantul de la distributie ![]() a trebuit sa chem alta platforma....si a venit alta platforma si in final am reusit ![]() caroseria asta nu prea a vrut sa plece de la el... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 11:44 PM |