![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Cam cat costa sa schimb pistonasele si garniturile la etrieri? Merita sa le fac eu sau sa merg la o firma specializata?
Am gasit o firma in Arad dar mi se par cam scumpi ![]() - sablat, acoperirea etrierilor cu zinc, schimbat pistonase, garnituri si ventilele, la final testarea lor - 50 euro / etrier - vopsirea in diferite culori (rosu, negru sau galben) - 20 euro / etrier -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu am auzit ca daca schimbi lichidul(dot4) cu unul cu vascozitate mai mica(dot 5.1) ai sanse sa-nceapa sa curga pe la garnituri. Ca o reactie adversa la schimbare
![]() This post has been edited by comisaru: Mar 9 2007, 06:59 PM -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nici vorba de asa ceva. "4" si "5.1" nu reprezinta vascozitatea ca la uleiurile de motor. Chiar e recomandat sa pui DOT5.1 in loc de DOT4 pentru motivul ca rezista mult mai bine la fading.
Sa nu fi auzit tu de DOT5, care are o cu totul alta compozitie si care corodeaza conductele de la masinile cu DOT4. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 05:09 AM |