![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
In seara asta cand am ajuns in fatza blocului, inainte cu 3m de locul de parcare s-a oprit motorul. De la sine putere si chef. Nu mai porneste de nici o culoare, indiferent cat dau la cheie. Dupa o pauza de 1 minut, a pornit pentru o fractiune de secunda apoi a murit incet.
Seamana cu pana de benzina, dar... am mers in seara asta pana am mai avut 2 litrii in rezervor, apoi, aproape de casa am facut plinul la Mol Morarilor cu Tempo plus 95 f plumb. M-am uitat pe bon, scrie benzina, deci n-am pus motorina. Ce poate sa aiba? Pompa de benzina? ![]() O sa vad maine pe lumina ce-i lipseste. :dis: -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Am uitat sa va tin la curent: Am verificat daca se incing bobinele (se pare ca e o problema la temperaturi joase, crapa tranzistorii care controleaza bobinele de inductie si le supra-incalzesc). Si nu se incing. Pompa de benzina are alimentarea cu tensiune ok (O siguranta si un releu trebuiesc verificate + releul DME care controleaza functionarea pompei).
Pana la urma pompa de benzina a fost de vina, se blocase (nici un pic de mizerie in ea, in sorb sau in rezervor) cel mai probabil din cauza ca am mers cu masina cu becul aprins la benzina. Din cand in cand reuseam sa o pornesc daca loveam puternic in capacul pompei, dar am hotarat sa o stric mai bine testand-o cu apa de la robinet, apoi dand cu spray degripant in ea (WD-40) apoi cu spray de contacte, in final cu alcool tehnic. Gata, nu mai merge deloc. Maine ma duc sa-mi iau alta pompa. :paranoid: -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:00 PM |