![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
eu am vorbit cu Kali despre proiectul asta de imi iesise pe nas curbele de surge ale turbinei
ce mai e de hotarat este turbina de luat si de unde acum caut modelul asta de turbina garett gt 28 pe ce masini de serie a fost pus in eventualitatea in care il gasesc mai efitn si gasit pe cineva care sa indoie tevile estimarea pe care o vad io e undeva la 2000 maxim 2500..dar mai exista si cheltuieli inerente maxim inca 300 ca si tine il astept pe Kali sa ne vedem si sa batem in cuie eventual iti dam un semn si cobori si vii pe Casin unde e garajul verde si iei parte la calcule si la un mic daca e cald afara ca doar imi esti vecin -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:49 PM |