![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
ce implica un longeron deplasat foarte putin si indreptat la cald ... o abatere de 1mm poate inseamna o ushoara abatere a directiei ? sau cum zic unii mancator de cauciucuri pentru o asa valoare mica ? se poate remedia ? ajuta la ceva refacerea geometriei ?
-------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
ce implica un longeron deplasat foarte putin si indreptat la cald ... o abatere de 1mm poate inseamna o ushoara abatere a directiei ? sau cum zic unii mancator de cauciucuri pentru o asa valoare mica ? se poate remedia ? ajuta la ceva refacerea geometriei ? Bineinteles ca refacerea geometriei este obligatorie. Stii ca roata are vreo 3 unghiuri care conteaza, convergenta , unghiul de fuga si inca unul, nu-mi amintesc acum care este, parca de cadere. Convergenta iti pastreaza mersul rectiliniu, caderea iti aduce roata inapoi pe pozitie la viraje si ala de fuga ...nu mai stiu. Sau invers ... ![]() Oricum, verificarea geometriei rotilor la un atelier specializat iti poate da indicatii referitor la cat de bine e indreptat lonjeronul respectiv... ![]() Din cate stiu eu, in afara de convergenta, celelalte 2 unghiuri nu se pot regla si daca nu e indreptat cum trebuie s-ar putea sa apara in timp ceva "brobleme". -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 04:50 AM |