![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
arata excelent .. din cite vad ala e un compresor mecanic (roots-type) - cu intercooler, montat pe un M43
![]() alte detalii nu ai? si noi faceam niste calcule pt un compresor twin-screw (produs de lysholm industries) - e ceva mai eficient decit clasicul roots-type ... ideea cu compresorul mi-a rasarit cind am vazut ce rata de compresie are un MB C180 Kompressor, supraalimentat cu compresor lysholm : 10.0:1 (adica cam pe-acolo cit are M43TU, 9.7:1) din pacate, acum sunt asa falit ca n-am bani sa trec strada ... momentul ideal de facut calcule ... dar in ian trecem la fapte .. compresorul are avantajul teribil fata de turbina - ca am unde sa-l montez, fara vre-o inventie spectaculoasa ... si, daca merg cu low - boost, n-as mai avea nevoie sa decompresez motorul ... in plus, nivelul de boost poate fi crescut ulterior (daca ma produc de pistoane forjate "reverse dom") prin simpla inlocuire a fuliilor ... teoretic, un lys1.600 (compresor mecanic twin-screw, cu capacitate de 1.6l/ rot) poate supaalimenta motoare de la 1.000cmc pana la 4.000cmc ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:31 PM |