Feb 20 2007, 10:34 AM
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW |
Am o problema ciudata pe E23-ul meu.
La cald, in momentul in care schimb pentru mers inapoi sau in viteza a 5 - a, apar fluctuatii la becurile din bord. Prima data se aude ca un tzacanit de releu prin dreptul coloanei de directie, si pe masura ce merg, se accentueaza pana cand nu mai merge aeroterma deloc. De asemenea, acelasi tacanit apare cateodata la cald cand calc frana. Si ca sa fie treaba desavarsita, dupa cateva tzacanituri din astea, in momentul cand calc frana si dau semnalizare, se dezlantuie un adevarat concert de tacanituri si paraituri in bordul meu in ritmul semnalizarii, in dreptul coloanei de directie... Ce naiba poate sa fie cuplat cu semnalizarea, contactul de frana si schimbatorul de viteze ? Trec ceva cabluri prin dreptul schimbatorului de viteze ? Initial m-am gandit ca poate contactul pentru lampile de mers inapoi face figuri dar atunci de ce face si la viteza a 5-a ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
|
![]() |
Feb 21 2007, 06:38 PM
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW |
Cred ca am rezolvat-o. Azi n-aveam ce face asteptand in masina si m-am gandit sa vad cam ce e pe sub burduful de la schimbator. Cand l-am ridicat, surprize - surprize, este un cablu care trece pe acolo cu o mufa, vine din bord si intra sub masina prin cauciucul protector de la schimbator - nu stiu de la ce este. Era destul de imbatrinit si izolatia era dusa chiar in dreptul mufei, si ori de cate ori schimbam in vitezele 1, 3, 5 si marsarier, maneta schimbatorului impingea in cablul respectiv. Acum vad ca nu ai face figuri, sper sa se fi rezolvat.
Apropo de service - la cate am patit de la "mecanici", m-am jurat sa nu ma mai duc decat in cazuri extreme. Ce-si face omul cu mana lui ramane bun facut. \o/ -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
|
Feb 21 2007, 08:23 PM
Post
#3
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP |
Apropo de service - la cate am patit de la "mecanici", m-am jurat sa nu ma mai duc decat in cazuri extreme. Ce-si face omul cu mana lui ramane bun facut. \o/ ce`si face omul cu mana lui se mai numeste si lucru manual... sunt de acdord cu tine...mare dreptate ai.... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
|
nmg Problema ciudata Feb 20 2007, 10:34 AM
io`s problema e ca trebuie sa te duci urgent la un elec... Feb 20 2007, 04:18 PM
Sportivu Am si eu o problema asemanatoare: la cald...uneori... Mar 19 2008, 03:22 PM
bartro QUOTE (Sportivu @ Mar 19 2008, 03:22 PM) ... Mar 19 2008, 06:19 PM
TiL Cred ca trebuie sa desfaci bordul, sa verifici si ... Mar 19 2008, 03:36 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th October 2025 - 11:40 PM |