![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am o problema ciudata pe E23-ul meu.
La cald, in momentul in care schimb pentru mers inapoi sau in viteza a 5 - a, apar fluctuatii la becurile din bord. Prima data se aude ca un tzacanit de releu prin dreptul coloanei de directie, si pe masura ce merg, se accentueaza pana cand nu mai merge aeroterma deloc. De asemenea, acelasi tacanit apare cateodata la cald cand calc frana. Si ca sa fie treaba desavarsita, dupa cateva tzacanituri din astea, in momentul cand calc frana si dau semnalizare, se dezlantuie un adevarat concert de tacanituri si paraituri in bordul meu in ritmul semnalizarii, in dreptul coloanei de directie... ![]() Ce naiba poate sa fie cuplat cu semnalizarea, contactul de frana si schimbatorul de viteze ? Trec ceva cabluri prin dreptul schimbatorului de viteze ? Initial m-am gandit ca poate contactul pentru lampile de mers inapoi face figuri dar atunci de ce face si la viteza a 5-a ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
problema e ca trebuie sa te duci urgent la un electrician auto sa vada despre ce e vorba, asta inainte sa iei foc
aaa... instinctor ai? pe bune, nu te juca cu instalatia electrica, cine stie ce scurturi ai pe acolo... sau poate nu face contact un fir de masa...ceva.. ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:13 AM |