![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.
Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ? Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
12 parca da,unde ai gasit sa iti cureti injectoarele si la ce bani?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
12 parca da,unde ai gasit sa iti cureti injectoarele si la ce bani? Am gasit prin Tei vreo 2 service-uri care fac curatari cu ultrasunete, unul ar fi Dan-Don iar celalalt nu stiu cum ii zice dar sunt numai baieti - unul si unul. La un schimb de ulei au reusit sa-mi rupa busonul de la baie si sa-mi monteze garnitura de la filtru incorect de s-a taiat si am pierdut o gramada de ulei pana m-am prins. Cum dreaq or face operatii mai complicate daca nu sunt in stare sa faca un schimb de ulei, nu stiu. Iar ca bani - 40 RON/ buc, mi-a cam cazut fata cand am vazut pretul ... Oricum, am cautat si pe net si se pare ca asta ar fi pretul in Bucuresti. Culmea e ca daca mi le fac la Cluj, imi iau numai 27 RON/buc. De unde diferenta asta - habar nu am. Si nici nu prea vad de ce trebuie sa faca pretul per bucata dar ma rog, Romania este tara tuturor posibilitatilor .... Ar trebui sa ma duc la ei si sa le zic vreau sa-mi cureti numai injectorul 6, sau unul din mijloc, sa vedem atunci ce or sa mai zica ! ![]() Ok, deci 12 o-ring-uri, cam la 8 lei/buc. Sunt toate la fel, adica cele 6 de la baza sunt identice cu cele 6 de la rampa ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si nici nu prea vad de ce trebuie sa faca pretul per bucata dar ma rog, Romania este tara tuturor posibilitatilor .... Ar trebui sa ma duc la ei si sa le zic vreau sa-mi cureti numai injectorul 6, sau unul din mijloc, sa vedem atunci ce or sa mai zica ! ![]() Pai majoritatea masinilor au 4 injectoare, de-aia pretul trebuie sa fie la bucata... DanDon sunt vestiti pentru curatat injectoare cu ultrasunete. Sunt totusi cam nesimtiti cu posesorii de masini mai vechi. La mine la Audi nu au vrut sa se uite ca e prea veche. Si de motoare cu carburator am auzit ca nici nu vor sa auda, la fel si de diesel. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
DanDon sunt vestiti pentru curatat injectoare cu ultrasunete. Sunt totusi cam nesimtiti cu posesorii de masini mai vechi. La mine la Audi nu au vrut sa se uite ca e prea veche. Si de motoare cu carburator am auzit ca nici nu vor sa auda, la fel si de diesel. Si daca desfac eu injectoarele si ma duc cu ele in punga la ei, mai comenteaza ? Chestia e ca nu stiu care e siguranta la pompa de benzina sa depresurizez instalatia ... ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 06:58 PM |