![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Povestea lui TIR...
(Partea intai...) incepe in felul urmator.... Dupa ce am vandut prima mea masina de suflet, care a fost o Dacie 1410 Berlina din 1995, cumparata de noua, de la fabrica si pe care am tzinut-o in cele mai bune conditii timp de 7 ani...adica pana in 2002 cand am vandut-o...mi-a parut rau dupa ea, ca arata ca noua....totul era nou, totul era perfect...in fine. Dupa un an de asteptare si de cautari, timp in care, am avut pe mana o Alfa Romeo 164 Td 2,5 115cp...in 2003, chiar in a doua zi de Paste, eram pe la birou si omoram netul si mi-a sarit in ochi un anunt, cu un BMW e30 din 1989 etc etc...Am sunat si a doua zi am vazut masina...era un fel de struto-camila, cu bari de fibra, cu desene pe aripile din spate.."flacari" etc...nu stiu sincer ce ma atras la ea...poate motivul ca vroiam foarte mult o masina si dupa o incercare de a mai achizitiona un urs, mi s-a pus pata pe asta...desi la vremea respectiva era un "cazan" si pozele vorbesc de la sine...... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Bun...si am inceput incet incet sa schimb la masina ce era de schimbat...adica tot
![]() ![]() Bun si am inceput prin a da jos, aceste minunate flacari...3 zile m-am chinuti cu pistolul cu are cald si cu un cutter...treaba e ca au fost vopsite...si m-am muncit ceva sa le dau jos...apoi am schimbat toate 4 cauciucurile si am indreptat jantele...cand am fost cu masina la Autosoft si au pus aia o janta pe aparat am crezut ca se rupe masina de indreptat, asa de rau era strambe...in fine...apoi au urmat tobele de vreo cateva ori...din 2 iesiri a ramas doar una...apoi am schimbat arcurile si amortizoarle cu unele normale...pt ca cele de pe fata erau cred la a 10 incarcare, iar arcurile rosii h&r aveau taiate o spira din ele...nu stiu ce a fost in capul celor care au montat asa ceva pe masina... bun....a urmat schimbatul barilor....ale mele le-am vandut unui impatimit de "tuning" si am cumparat normale....apoi am facut o copie de buza de is...pt ca noua nu am avut de unde la momentul ala...dar a iesit ok si e foarte rezistanta...bun...apoi am schimbat tzigania de capota...si am dus masina la vopsit de bari, capota, o aripa si praguri,nu stiu de c enu am vrut sa o vopsesc pe toata atunci ![]() la interior am schimbat scaunele si bancheta, cu altele pe care le-am retapitat, refacut burete, tot tacamul...apoi am dat mocheta jos din masina sa vad daca e vreo urma de rugina pe undeva....dar e ok peste tot...am spalat-o...apoi am schimbat ceasurile de la bord...i-am montat obc, am schimbat caseta de servo directie si pompa....toate discurile de frana....am facut motorul....am cumparat alte jante....ce sa mai intr-un cuvant am investit o groaza de bani in ea pana acum si to mai vreau sa mai bag...asta e...nebunia e nebunie....luna trecuta tocmai am montat evacuarea din inox.... si urmeaza o reconfigurarea motorului.... Asa arata masina in stadiul intermediar cat si aproape de final.... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 10:44 PM |