![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.
Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ? Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE mai de mult a umblat cineva acolo si a rupt din greseala siguranta conectorului cap-de-guma asta e cumva http://bmwzone.ro/forums/index.php?showuser=7 ? Daca sonda-i buna inseamna ca s-a intamplat ca o data sa nu faca bine contact, motorul sa se inece, dupa care sa nu mai poata porni chiar daca ai remediat problema... Da cu un spray de contacte sau macar cu degripant pe mufe. Imi pare rau pentru siguranta rupta, nu i-am dat atentie prea mare pentru ca la 525 nu aveam nici o siguranta, nici la sonde, nici la conectorii injectoarelor, dar n-am avut niciodata probleme cu mufe sarite/contacte slabe. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
cap-de-guma asta e cumva http://bmwzone.ro/forums/index.php?showuser=7 ? Cap de guma ?? ![]() Stai linistit, nu e nici o problema, eu ma bucur ca s-a intamplat aici si nu pe la cucuietii din deal unde as fi stat sa ma uit lung la ea . Si nu esti tu de vina, oricum s-ar fi rupt la prima atingere, batranetea isi spune cuvantul. Deci, am reusit sa o pornesc, ceea ce e foarte bine, dar cauza s-ar putea sa fi ramas. Cu prima ocazie, mergem si curatam injectoarele la ultrasunete (poate mai scap si de fum in felul asta) si oricum, trebuie neaparat umblat la debitmetru. Ma enerveaza la culme mirosul de benzina din gazele de esapament si cred ca s-a inecat tocmai din cauza asta, ca merge cu amestec prea bogat. Acum imi dau seama si de ce indicatorul de benzina tinde mereu catre zero ![]() @comisaru: am curatat bujiile, intr-adevar, dar dupa asta am mai facut probe cu ea si s-a inecat la loc. Cred. Si oricum, nu le-am curatat prea bine , frecate cu peria de sarma si lasate la soare sa se usuce ... Tipul le-a ars cu ceva. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 12:01 PM |