![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.
Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ? Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Imi vine sa-mi dau cu tesla in cap ...
![]() Nu mai stiam ce sa mai fac - am ramas in pana de idei si m-am dus la un service de am chemat un baiat. Vine individul, se uita la bujii si-mi spune, "vin imediat - ma duc sa ard bujiile astea" ! Am ramas perplex. Se intoarce, le monteaza tacticos la loc si ce sa vezi, masina porneste ca unsa la sfert ... Imi venea sa urlu de ciuda pentru ca nu mi-a dat prin cap si mie sa fac asta si doar mai pateam asa ceva la Dacie ! M-a costat o gramada de bani chestia asta, nu spun cat ca o sa radeti de mine. ![]() ![]() Si eu care ma credeam mecanic ... ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 08:02 PM |