![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.
Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ? Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Mersi frumos, am dibuit-o pana la urma. Este cea mica, ultima din dreapta asa cum ati spus. In disperare de cauza le-am desfacut pe amandoua si am vazut ca cea mare este de fapt termo switch-ul. Are pe el o inscriptie VDO - 35gr - 8 sec, cam asa ceva.
Am masurat sonda cu multimetrul si ce sa spun, pare in regula ... La temperatura ambianta indica in jur de 1,8 - 1,9 kohmi Nu mi-a dat prin cap sa ma uit si la fire dar o sa verific cat mai curand. Am o banuiala, mai de mult a umblat cineva acolo si a rupt din greseala siguranta conectorului. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 09:50 PM |