![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.
Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ? Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
inainte de a schimba sonda sa te uiti la mufa ,deasupra mufei are ca un burdufel de cauciuc,da-l la o parte si uita-te la firele care intra in mufa ,s-ar putea de acolo sa fie iar ca sa identifici mufele faci urmatorul lucru,:deci sunt trei sonde apropiate una de alta ,aia cu un singur papucel este pt indicatorul din bord iar sonda mare ,este o sonda mai masiva ,aia este termo- time switch,asa ca ramane o singura mufa care are doi pini pe mufa,sonda, de fapt mufa sondei ar fi trebuit sa aibe culoarea crem deschis ,acum probail ca este un crem inchis,sau in cel mai rau caz daca cineva a schimbat-o sa fie albasta dar cea albastra este pt motoarele m20
This post has been edited by George77: Feb 7 2007, 06:45 PM -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 09:42 PM |