![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.
Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ? Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ce sa spun, pornesteintr-un final cu pedala la fund dar merge ca vai de ea. De fapt, se opreste. M-am gandit si eu la sonda de apa dar nu stiu care e din cele 3 ...
![]() In ceea ce priveste debitmetrul, am pus mana pe un manual Haynes. Din pacate, nu este si pentru E23, dar are pentru 528i, cred ca motoarele sunt identice. Acolo zice ca debitmetrul se poate verifica cu multimetru, odata se masoara rezistenta intre pinii 7 si 8 si a doua oara, senzorul de temperatura din debitmetru, pinii 7 si 9 (parca). Rezistenta trebuie sa creasca constant la deschiderea clapetei, iar rezistenta senzorul de temperatura trebuie sa aiba o anumita valoare, nu o mai tin minte. Al meu esueaza spectaculos la ambele teste si nu prea stiu ce sa fac ... -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 10:38 PM |