IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Motor inecat ..., Cauze ?
nmg
post Feb 7 2007, 08:19 AM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.

Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ?

Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ?


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
nmg
post Feb 7 2007, 11:18 AM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Ce sa spun, pornesteintr-un final cu pedala la fund dar merge ca vai de ea. De fapt, se opreste. M-am gandit si eu la sonda de apa dar nu stiu care e din cele 3 ... smile.gif Am una cu 2 mufe de conectare separate si mai sunt inca 2 cu mufe, una mica si una ceva mai mare. Una dintre ele trebuie sa fie termo-switch-ul pentru cold start (parca asa ii spune, nu sunt sigur), una senzorul ECU si una senzorul pentru termometrul din bord. Dar care cu care e, nu stiu, poate ma lamureste si pe mine cineva, chiar vreau s-o schimb. Am incercat sa le urmaresc cablurile, dar intra intr-un manunchi si de acolo m-am pierdut.

In ceea ce priveste debitmetrul, am pus mana pe un manual Haynes. Din pacate, nu este si pentru E23, dar are pentru 528i, cred ca motoarele sunt identice. Acolo zice ca debitmetrul se poate verifica cu multimetru, odata se masoara rezistenta intre pinii 7 si 8 si a doua oara, senzorul de temperatura din debitmetru, pinii 7 si 9 (parca). Rezistenta trebuie sa creasca constant la deschiderea clapetei, iar rezistenta senzorul de temperatura trebuie sa aiba o anumita valoare, nu o mai tin minte.

Al meu esueaza spectaculos la ambele teste si nu prea stiu ce sa fac ...


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- nmg   Motor inecat ...   Feb 7 2007, 08:19 AM
- - TiL   Verifica intai si-ntai senzorul de temperatura. Ma...   Feb 7 2007, 10:41 AM
- - nmg   Ce sa spun, pornesteintr-un final cu pedala la fun...   Feb 7 2007, 11:18 AM
- - TiL   E clar, sonda de temperatura. Debitmetrul n-o mai ...   Feb 7 2007, 11:55 AM
- - George77   inainte de a schimba sonda sa te uiti la mufa ,dea...   Feb 7 2007, 06:44 PM
- - turbocharger   Sonda pentru temperatura lichidului de racire este...   Feb 7 2007, 10:22 PM
- - George77   Exact ,aceea este   Feb 8 2007, 04:12 AM
- - nmg   Mersi frumos, am dibuit-o pana la urma. Este cea m...   Feb 8 2007, 07:20 AM
- - nmg   Imi vine sa-mi dau cu tesla in cap ... Am schimba...   Feb 8 2007, 03:00 PM
- - comisaru   pai ai spus c-ai uscat si curatat bujiile   Feb 8 2007, 03:09 PM
- - alex230ro   pai oricum trebuie descoperit de ce erau ude bujii...   Feb 8 2007, 03:12 PM
- - TiL   QUOTE mai de mult a umblat cineva acolo si a rupt ...   Feb 8 2007, 03:31 PM
|- - nmg   QUOTE (TiL @ Feb 8 2007, 03:31 PM) cap-de...   Feb 8 2007, 04:01 PM
- - TiL   Hai sa-ti reglam debitmetrul   Feb 8 2007, 04:26 PM
|- - nmg   QUOTE (TiL @ Feb 8 2007, 04:26 PM) Hai sa...   Feb 8 2007, 05:22 PM
- - nmg   Cate o-ringuri imi trebuie pentru injectoare, 12, ...   Feb 12 2007, 10:31 AM
|- - io`s   QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 10:31 AM) Cate ...   Feb 12 2007, 11:47 AM
- - alex230ro   12 parca da,unde ai gasit sa iti cureti injectoare...   Feb 12 2007, 11:45 AM
|- - nmg   QUOTE (alex230ro @ Feb 12 2007, 11:45 AM)...   Feb 12 2007, 12:02 PM
|- - georgem   QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 12:02 PM) Si ni...   Feb 12 2007, 01:48 PM
||- - nmg   QUOTE (georgem @ Feb 12 2007, 01:48 PM) D...   Feb 12 2007, 02:06 PM
||- - georgem   QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 02:06 PM) Chest...   Feb 12 2007, 02:24 PM
||- - io`s   QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 02:06 PM) Chest...   Feb 12 2007, 02:34 PM
||- - nmg   QUOTE (io`s @ Feb 12 2007, 02:34 PM) ...   Feb 12 2007, 02:44 PM
||- - io`s   QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 02:44 PM) off t...   Feb 12 2007, 02:48 PM
|||- - nmg   QUOTE (io`s @ Feb 12 2007, 02:48 PM) ...   Feb 12 2007, 02:55 PM
||- - jorj3l   QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 02:44 PM) Cred ...   Feb 12 2007, 06:37 PM
|- - io`s   QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 12:02 PM) Ok, d...   Feb 12 2007, 01:54 PM
- - alex230ro   Don draci sunt scumpi a facut Til mai demult o cur...   Feb 12 2007, 01:57 PM
- - florin83   ai aici ambele variante.. fast si addreply   Feb 12 2007, 03:01 PM
- - nmg   1000 de ani daca stateam si tot nu-mi dadeam seama...   Feb 12 2007, 05:37 PM
- - TiL   Injectoarele se scot foarte simplu: rampa e prinsa...   Feb 13 2007, 03:59 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th July 2025 - 10:38 PM