![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.
Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ? Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Verifica intai si-ntai senzorul de temperatura. Mai porneste motorul? Daca senzorul e dus nu prea mai porneste decat daca tii pedala de acceleratie apasata. Am patit lucrul asta dupa ce am schimbat motorul la 525. Nu pornea, umplea cilindrii. Pana ne-a lamurit George77 ca sonda-i dusa si-am luat una SH.
Despre verificarea debitmetrului nu stiu, presupun ca trebuie sa dea o valoare variabila in functie de pozitia clapetei de aer. Sonda de temperatura cred ca trebuie sa aiba 1-2 Kohm. E una cu conector cu doua fire, asemanator celui de injector. Beleaua-i ca tu ai doua sonde de-astea parca... nu-mi dau seama la ce folosesc doua. Poate una-i pt webasto? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:59 AM |