![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Acesta este ursuletzul meu..
Cand l`am cumparat, d.p.d.v tehnic, era varza, nu statea la relanti, abia pornea,fum la greu...acum ma gandesc ce "cap de guma" am fost ca l`am luat, si cat de ingineri au fost vechii proprietari !!! mici inginerii aduse masinii: - rampa injectoare scoasa de la locul ei cu ranga... - tuning adus sistemul de prindere al radiatorului,sarma... - cablu de 220 v prins de furtunul superior al radiatorului si de debitmetru(ca sa nu bata in elicie). - volan de "mahon" - 4 cauciucuri, fiecare diferite ca marime si producator - lipsa ulei "daca`i faci vreo 2 pedale, ar sa se stanga becul ros,na` trebu schimbat..." - lipsa apa - 10-15 kg chit cu care au fost tunate pragurile... - filtrul de aer cred ca avea 10 ani, cand l`am schimbat radea tot service-ul de mine... - surubelul din baia de ulei,filet 0,lipit bine cu silicon rosu... - bujii tot de acum 10 ani.. - fise + capac delcou + de rechin..toate ca inexistente.. - amortizoare spate TICO sau MATIZ lista ar continua.... din martie anul trecut am schimbat cam asa: - vascoclupaj Sachs - vreo 2 seturi de bujii,in final am ramas la un bosh super 4 - capac delcou Beru(vreo 2..) - furtunas debitmetru-clapeta acc (pe original..) - regulator presiune - gume debitza - pompa apa - bratze fata echipate ( ![]() - bielete directie - kit ambreraij sachs - sonda viteza - termostat ...etc... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
acu intervine intelepciunea mea
dpdv aerodinamic rotile ar tre acoperite ca la auto de speed record bmw la vremea aia era o masina sport... rotile fata n-au putut sa le acopereca mai vireaza...pe deasupra si in curbe cu diferente de nivel sau la viteza mare cind masina se mai inclina...deci pe fata au tre sa decupeze mai mult nu acelasi lucru (evident) pe spate... cel putin cind nu sunt probleme ...rotile nu vireaza...da am vazut la jorjel ca se poa ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
acu intervine intelepciunea mea dpdv aerodinamic rotile ar tre acoperite ca la auto de speed record bmw la vremea aia era o masina sport... rotile fata n-au putut sa le acopereca mai vireaza...pe deasupra si in curbe cu diferente de nivel sau la viteza mare cind masina se mai inclina...deci pe fata au tre sa decupeze mai mult nu acelasi lucru (evident) pe spate... cel putin cind nu sunt probleme ...rotile nu vireaza...da am vazut la jorjel ca se poa ![]() ![]() am promis fara cerce...pana vad ce are rotzitza aia... This post has been edited by jorj3l: Feb 6 2007, 10:00 AM -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 02:12 PM |